Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
NoëSleutelbeheerder
Publieke suicide: of het gebeurt uit diepe wanhoop of uit geknakte megalomane trots. Vanner verdient geen enkele waardering. In tegenstelling tot Mohammed Bouazizi. Of Jan Palach.
Steven
NoëSleutelbeheerderBedankt voor de info, erg nuttig. Dus via canal digital de schotel en ontvanger en de smartcard bij???
Vandaag orange gebeld voor zo’n decouperen abonnement, maar dan is het het handigst om zelf een modem te kopen. Volgende probleem, wat voor modem en waar kopen. Totaal geen verstand van…NoëSleutelbeheerderAngstwekkend, ja. En Venner is geen sukkel maar ’n gemankeerde idioot zoals vele dogmatici. Noem overigens Marine geen ‘debiel’, daar is ze te intelligent voor.
Is er dan niets aan te doen ? Jawel, niet stemmen voor extreem-rechts, nergens & nooit, en al hun uitingen afwijzen en veroordelen. En vooral laten zien hoe ’t dan wèl kan, hoe ’t dan wèl moet.
Peter.
NoëSleutelbeheerderWaarom niet eerst een huren bij een van de bekende Lou- of Loc-bedrijven en dan hetzelfde model kopen als die bevalt?
NoëSleutelbeheerderHa Dirk, de verschillen tussen de gedeclareerde waarden lijken me te groot om dit te wijten aan meetfouten of aan verschillende laboratoria.
Ik heb de vraag inmiddels ook gesteld aan de bron, JT International. Blijkt die J voor Japan te staan, Japan Tabacco Inc. heeft Reynolds &c. overgenomen en heet nu Japan Tabacco International. Vroeger was Volvo Zweeds en Landrover Brits, vroeger zat de BAT nabij de Amsterdamse Houthaven.
Blijft de vraag waarom die Belgische sigaret significant anders is samengesteld dan z’n Franse broertje.
Peter.
NoëSleutelbeheerderWij hebben een kleine gele (K3-150) een kennis heeft een vergelijkbare Nilfisk en die lijkt wat krachtiger.
De Consumtentenbond heeft ze vorig jaar getest en ook daar kwam de Nilfisk er als krachtigste uit als ik me niet vergis.De terrasreiniger is ideaal, wij hebben er zelfs het plafond van een zwaar vervuilde kamer mee gedaan 🙂
Bij onze gele vind ik de slang eigenlijk te stijf, dat is niet echt handig in een kleine ruimte, geen idee of dat bij duurdere series beter is..
Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt om eerlijk te zijn, hoewel ik van een verkoper begreep dat je bij Nilfisk bij gelijke prijs eerder een metalen pomp hebt. (maar of dat waar is…?)
NoëSleutelbeheerderDeze keer ben ik het eens met jullie allemaal meer dan roerend eens.
Wat een vreselijke mensen zijn dat toch, die Le Pens en hun aanhang.NoëSleutelbeheerderIk zou voor een kleinere Stihl gaan. HET A-merk in deze markt (en in een paar andere ook). Je geld dubbel en dwars waard.
NoëSleutelbeheerderHet toont alweer dat het FN zelfs uit de meest walgelijke excessen politieke munt probeert te slaan.
Steven
NoëSleutelbeheerderHeb 12 jaar gedaan met een kleine Kärcher die 120 bar blies. Nu een gekocht, ook van Kärcher, die 160 bar geeft. Om precies te zijn een K 5.600. 450€ maar ik denk er weer 10 jaar mee vooruit te kunnen. Bovendien de hulpstukken van de andere (o.m. De rioolontstopper) kunnen nog gebruikt worden.
De roterende borstel om het terras schoon te maken kan ook voor gevels gebruikt worden.Koop goed spul. Wat je voor weinig bij de brico’s koopt houdt het vast minder lang uit en de keus voor hulpstukken is minder.
Steven
NoëSleutelbeheerderHallo,
Zelf goede ervaringen met de geel/zwarte en nog een andere Duitse gele (Alko). Nilfisk ken ik alleen als prima stofzuiger.
Bij langdurig, continu gebruik van een uur wil de mijne nog wel eens via de thermische beveiliging uitvallen. Na een tien minuten afkoelen werkt ie dan weer prima.
Koop hem vooral niet in LDF. Mij zijn de forse prijsverschillen met Nederland opgevallen.Jeroen B, 62
NoëSleutelbeheerderPappie was toch al veroordeeld voor het marginaliseren van de holocaust? Het is met de paplepel ingegoten.
22 mei 2013 om 11:58 In reactie op: Verkrijgbaarheid DigiD voor Nederlanders in het buitenland iets vergroot #197794NoëSleutelbeheerderAls het iemand wel lukt via de website, dan kan het niet anders dan dat hij een nederlands adres invoert (moet bovendien een echt bestaand adres zijn). Alle andere manieren geven een foutmelding.
NoëSleutelbeheerderNee, je kunt zelfs een compleet pakket met schotel en ontvanger inclusief dit abonnement voor 2 jaar bestellen: http://www.canaldigitaal.nl/tv-op-de-camping/
Wel weer vreemd dat je in de webwinkel van CanalDigitaal geen losse smartcard met dit abonnement kunt kiezen. Anders even bellen of, handiger, bij een dealer binnenstappen. Die kan dat ter plekke regelen en dan heb je een aanspreekpunt.
Als je veel in Frankrijk zit kun je ook overwegen om helemaal over te stappen op CanalDigitaal in plaats van kabelTV in Nederland. Dat is mij jaren geleden goed bevallen: Op beide locaties een schotel met ontvanger en de smartcard meenemen. Spaart weer een kabelabonnement uit.
NoëSleutelbeheerderJa Cees, maar de receptuur voor al die hamburgers is toch dezelfde ?
Ik heb hier twee pakjes, één F en één BNL, beide geproduceerd door JT International, fabriqué en UE en made in the EU.
De accijns lijkt me geen verklaring : de F-prijs is hoger terwijl de belaste/belastende ingrediënten geringer zijn.
Peter.
NoëSleutelbeheerderJa natuurlijk, beide twintig stuks. De gedeclareerde bestanddelen slaan op één sigaret, toch ?
Peter.
NoëSleutelbeheerderLang geleden heb ik in Luxemburg Barclay sigaretten gekocht waarvan ik hoofdpijn kreeg. Zat 2,5 x (1,0 vs. 0,4 mg) aan nicotine in.
Heb je ook het aantal sigaretten per pakje geteld? Dit wil ook nog weleens verschillen.
Steven
NoëSleutelbeheerderIk heb gekeken voor dat camping abonnement, maar dan moet al abonnee zijn, las ik?
21 mei 2013 om 11:17 In reactie op: Verkrijgbaarheid DigiD voor Nederlanders in het buitenland iets vergroot #197795NoëSleutelbeheerderEr is een Wonder geschied… Nu Den Haag en Schiphol nog. Ik ga mijn dure weddenschap na al die jaren toch nog verliezen?
NoëSleutelbeheerderQuote:Quote uit Chambres dHotes Les Vieilles Tantes op 20/05/2013 21:43
Het grappige is Christian, dat jouw site nou het perfecte voorbeeld is van Duitse mentaliteit, kort, duidelijk, functioneel.
…
Ik heb een leerling die in Duitsland stage heeft gelopen (6 maanden, Berlijn)
Toen hij terug kwam stroomde hij over van enthousiasme, wat een geweldig land! riep hij.Cees, ik vat dit op als een compliment.
Precies dat wat jij zegt heb ik ook tegen de studenten gezegd die ik op een stage in Duitsland voorbereid heb (of managers die in Duitsland gingen werken). Ik heb geleerd met mensen uit andere culturen om te gaan, maar managers, uit welk land dan ook, die nooit met buitenlanders samengewerkt hebben, en ook geen vreemde taal spreken, hebben IMHO* een tekortkoming.
Wat anders is is niet slechter, het is een uitdaging. Het dwingt ons over ons eigen standpunt en onze vanzelfsprekendheden na te denken. Of wij nu Nederlanders, Duitsers of Fransen zijn.* IMHO = in my humble opinion = volgens mijn bescheiden mening
edit 21-05-2013:
Cees schreef: Ik bookmark jouw site en ga die gebruiken in mijn lesprogramma als je het niet erg vind.
Erg? Ik vind het en eer. Welk lesprogramma overigens?NoëSleutelbeheerderRianne heb ik een link gestuurd naar dit onderwerp.
Ze zal het vast en zeker bezoeken.NoëSleutelbeheerderQuote:Quote uit Chambres dHotes Les Vieilles Tantes op 20/05/2013 14:36
De site is te goedkoop, je ziet er het amateurisme van af druipen, daar moet je wat aan doen.
… je moet dus jouw site professioneel aanpakken.Ik ken Rianne niet, ik ken haar business niet, maar:
Er bestaan tientallen van gratis of goedkope pakketten om websites te bouwen. Ik heb er drie geprobeerd voor ik mijn website op een goede manier kon presenteren.
Dus een beetje moed en daadkracht!En Cees: storm van commentaar? Op een zakelijk bericht kan je zakelijk commentaar verwachten.
20 mei 2013 om 21:17 In reactie op: Verkrijgbaarheid DigiD voor Nederlanders in het buitenland iets vergroot #197784NoëSleutelbeheerder…. even artikel lezen. Kan niet on-line maar bij een aantal gemeentes in nederland aan de balie …..
NoëSleutelbeheerderCees,
even een beetje duidelijker:
Waarop moet die sensor reageren:-
op iedere auto?
op ieder mens/dier?
op voertuigen met een bepaalde zender?NoëSleutelbeheerderHallo Cees,
Graag gedaan!
Wat een goed leesbaar en begrijpelijke uiteenzetting heb je hier geschreven.
Dit is voor Rianne zeer goed te begrijpen en ze kan hier zeker haar voordeel mee doen.
Inderdaad moet je de eetgewoontes in Frankrijk niet voor zoete koek aannemen (hoe vind je die:)Ik wens Rianne heel veel succes met haar onderneming en hoop dat we nog veel van haar zullen horen.
Met vriendelijke groet,
Paul GJ Subelack20 mei 2013 om 16:32 In reactie op: Verkrijgbaarheid DigiD voor Nederlanders in het buitenland iets vergroot #197786NoëSleutelbeheerderBSN staat (uiteraard) ook niet op Frans rijbewijs en iedereen die wat langer in Frankrijk is heeft een Frans rijbewijs aangezien het NL rijbewijs verloopt.
20 mei 2013 om 15:31 In reactie op: Verkrijgbaarheid DigiD voor Nederlanders in het buitenland iets vergroot #197785NoëSleutelbeheerderFranca,
inmiddels niet meer alles verkocht en alle aandacht voor LDF.
Voor het vertrek was het aantrekkelijk om alles via dat digid te regelen.Ciao Albert
NoëSleutelbeheerdercanal digitaal heeft een camping abonnement ideaal voor een tweede huis van 21 maart tot 21 september alle nederlandse en daarna ned. 1,2,3 en BVN voor €10.- p/mnd alleen die 7 maanden
en alle vrije (franse)zenders.internet hebben via Wibox.fr €39.90 met telefoon werkt perfect op dit ogenblik zitten we door het slechte weer met z’n alle te internetten het lijkt hier wel een internet cafe met gratis koffie.
(10 gebruikers}.Wat ik wel jammer vind is dat je de hele winter doorbetaald. Op de site http://www.wibox.fr is een knop die je kan vertellen welke verbinding het beste is wij hebben wifi. internet via de schotel is het meest gevoelig voor storing door onweer of flinke regenbuien Enz. Vraag de installateur of je platte lands subsidie kan krijgen wij hebben het volledige bedrag van de regio terug gekregen.succes!20 mei 2013 om 12:15 In reactie op: Verkrijgbaarheid DigiD voor Nederlanders in het buitenland iets vergroot #197780NoëSleutelbeheerderHallo Albert
Daar was ik al, maar ik heb een adres in Frankrijk, dus de postcode kan ik niet invullen, dus….
Of moet ik aannemen dat jij nog een adres in Ned hebt…Groet Franca
20 mei 2013 om 12:04 In reactie op: Verkrijgbaarheid DigiD voor Nederlanders in het buitenland iets vergroot #197779NoëSleutelbeheerderHola Franca,
Op deze website: https://digid.nl/aanvragenBsn staat ook op NL creditcard rijbewijs.
Succes Albert
-
AuteurBerichten