Website maken voor gite

Dit onderwerp bevat 64 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

• Auteur
     Noë
    Sleutelbeheerder

Timo,
    Ik vind .nl zo fout, internet is .com.
    Bovendien waarom zou je als je hier woont een .nl hebben, dat schrikt toch de engelse, de duitse en
    bovendien de grootste groep de franse klanten af!

Echt fout, dat doe je niet!

Albert

Anoniem
    Inactief

.

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit ClosDentelle op 4/07/2013 19:58
    Timo,
    Ik vind .nl zo fout, internet is .com.
    Bovendien waarom zou je als je hier woont een .nl hebben, dat schrikt toch de engelse, de duitse en
    bovendien de grootste groep de franse klanten af!

Echt fout, dat doe je niet!

Albert

Tsja, dat kun je vinden, maar het is wel een beetje onzin om eerlijk te zijn.
    Er zijn genoeg lokale sites waarbij een .nl / .be / .fr /.de domeinnaam echt beter is.
    Ik zie niet wat daar “fout” aan is.

Google geeft voor Nederlandstalige informatie namelijk voorrang aan een .nl domeinnaam.
    Je geeft daar in feite mee aan dit is een site voor Nederland.
    Google is tegenwoordig namelijk behoorlijk regionaal gericht.
    Voer maar eens dezelfde zoekopdracht in op google.nl, google.fr en google.com
    In veel gevallen verschillende resultaten…
    Voorbeeld:
    https://www.google.fr/#q=gite
    https://www.google.nl/#q=gite
    https://www.google.de/#q=gite

Ik ken verhuurders die zich specifiek richten op Nederlanders. Daarvoor is een .nl domeinnaam zoals ik al schreef echt een stuk beter.

Voor een internationaal publiek is .com / .eu /.net beter

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Chambres dHotes Les Vieilles Tantes op 4/07/2013 20:20
    Dat zegt Timo toch ook?

Voor een site gericht op Nederlanders is een .nl site beter, voor een internationale of meertalige site een .com of .net of .eu

En dat nl, com, en fr, zal best wel redenen hebben voor de zoekmachine of zo.
    Timo kennende zal hij het best wel weten 😉

😀

Noë
    Sleutelbeheerder

Albert heeft helemaal gelijk, echt fout.
    Iedere NL toerist ziet al gauw genoeg dat het om Nederlanders gaat.
    NL toeristen krijg je al in juni, F toeristen komen pas in augustus als de NL scholen weer beginnen.
    .eu is naar mijn mening de beste oplossing of eventueel.com en het staat ook veel moderner.
    Het nadeel van .com is dat het soms te commercieel overkomt.

mvg/peter

Noë
    Sleutelbeheerder

I rest my case 😉

Anoniem
    Inactief

.

Noë
    Sleutelbeheerder

Hallo Timo,

Veel dank voor je nadere uitleg. Je schreef: Ik hoop dat ik het duidelijker heb gemaakt en niet moeilijker
    Nou het is me redelijk duidelijk, alhoewel het voor de leek nog een beetje complex over komt.

Maar ik hoop dat het minder moeilijk is dan het lijkt. Een club als Jimdo.com doet de hosting begrijp ik gratis (voor een eenvoudig pakket). Dan krijgt men een subdomein, en dus een domeinnaam zoiets als mijnleukegite.Jimdo.com. Dat is het “gehost CMS aanbieden” begrijp ik? Lijkt me geen bezwaar voor mij.
    Ze zeggen ergens op een site: you don’t need to know how to code or run a server to have a website (maar men kan wel later eigen domeinnaam inbouwen). Dat lijkt me dus vooralsnog het meest eenvoudig.
    Weebly regelt geloof ik ook een gratis sub-domein.

Of dit soort clubs iets kwalijks met je data kunnen doen weet ik niet, maar zal hopelijk wel meevallen want ze hebben toch een naam op te houden lijkt me.

Overigens staan er op het web diverse sites waar dit soort website-maken software wordt vergeleken, maar daar is niet veel uit te halen. B.v. Weebly en Jimdo zijn allebei even superhandig en intuïtief………

Maxandr

Noë
    Sleutelbeheerder

Nee Cees,
    Dat heeft met je computer te maken en niks met Google.
    Je eerdere zoek opdrachten gerelateerd aan je website staan in de caches van je webbrowser opgeslagen.
    Google doet overigens het zelfde in haar database maar dan gelinked aan je zoek gedrag.
    Zowel de caches van je compjoeter als die van Google kun je eenvoudig verwijderen.
    Bovendien heeft het weinig zin om jezelf op internet te zoeken, dat moeten je cliënten doen en voornamelijk gestuurd door jou Meta Tags en Bot scripting en goede pagina omschrijvingen.
    Google analytics geeft daar uitstekende oplossingen voor.
    Ja Timo, ik weet dat veel webmasters Google onder- of juist overschatten, maar ik ben van mening dat het veel beter is dan Urchin van de providers.
    Overigens Cees moet ik je informeren dat je in je website broncodes geen enkele Meta Tag hebt toegepast om het zoeken door derden of clienten te bevorderen.
    Maar Bossbes die alles alleen uitstekend voorelkaar vecht heeft dat weer wel goed voor elkaar.
    Dus Maxandr let op dat je de juist editorprogramma gebruikt die je wensen zeg maar postscript voor je klaar maakt.

Tot zover Albert

Oja, Cees ik ben altijd Kapitein geweest en geen stuurman…

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Maxandr op 4/07/2013 23:12

Maar ik hoop dat het minder moeilijk is dan het lijkt. Een club als Jimdo.com doet de hosting begrijp ik gratis (voor een eenvoudig pakket). Dan krijgt men een subdomein, en dus een domeinnaam zoiets als mijnleukegite.Jimdo.com. Dat is het “gehost CMS aanbieden” begrijp ik? Lijkt me geen bezwaar voor mij.

Maxandr

Weebly is een gehost CMS en Jimbo ook volgens mij.

mijnleukegite.Jimdo.com als domeinnaam komt nogal onprofessioneel over, maar je kunt er mee beginnen. Vanuit het weinige wat ik er over heb gelezen, komt mij Weebly over als een grotere speler, dat blijkt ook hier uit:
    http://www.google.nl/trends/explore?q=Jimdo%2C+weebly#q=Jimdo%2C%20%20weebly%2C%20%20wordpress&cmpt=q

(voor de lol ook even wordpress er bij gezet.., dan zie je het verschil)

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit ClosDentelle op 4/07/2013 23:16
    Overigens Cees moet ik je informeren dat je in je website broncodes geen enkele Meta Tag hebt toegepast om het zoeken door derden of clienten te bevorderen.
    Maar Bossbes die alles alleen uitstekend voor elkaar vecht heeft dat weer wel goed voor elkaar.

Eigenlijk wilde ik dit niet posten omdat ik het een beetje flauw vind, maar om eerlijk te zijn valt er aan alle hier genoemde websites nog aardig wat te verbeteren m.b.t. Google, ook die van jou Albert.

Noë
    Sleutelbeheerder

Timo, het staat je vrij om te zeggen wat je wilt, ook over onze website.
    Smaken verschillen en ook de opvattingen over “how to” op het net ook!
    Het gaat tenslotte om de poen niet waar?
    Meer klanten kan ik niet aan, maar over het algemeen krijg ik van google en de klanten juist die respons
    die zeker maakt dat de keuzes goed zijn. Ik vind visuele communicatie van een grote importantie.
    Het concept is overal hetzelfde en die factoren samen bepalen de klantenstroom, evenals de wysiwyg!

Allors succes Albert

bosbess
    Deelnemer

Dag allemaal, ik ben een complete digibeet, ik weet niet eens wat een meta tag is en de uitleg ervan in Wikipedia begrijp ik niet. Ik bedoel maar. Sinds 2010 ben ik bij Jimdo, waar ik ieder jaar januari een nieuwe gratis website aanmaak, als een soort blog voor mijn familie en vrienden. Inderdaad staat in het web-adres de naam Jimdo, wat ook ik niet zo professioneel vind staan, maar dat doet er voor dat doel niet toe. Mijn persoonlijke Jimdo-website is op Google niet te vinden, wat ik ook probeer. Ik begrijp nu van Timo dat dat kan komen doordat hij in het NL is geschreven. Ik zal eens een vriend in NL vragen om het te proberen.

Mijn professionele (!) website was oorspronkelijk ook de gratis versie. Maar ik vind een website niet allesbepalend voor publiciteit. Dus heb ik me ook aangemeld bij het plaatselijke Office de Tourisme. Voor 25 euro per jaar sta ik in hun papieren gids én op hun website. Toen bleek al gauw dat vanaf die website niet kon worden doorgelinkt naar de mijne. Jimdo legde me uit dat dat alleen mogelijk is met hun Pro-versie (60 euro per jaar). Die Pro-versie heeft meer voordelen: domeinnaam zonder Jimdo erin, statistieken van bezoek (valt mij erg mee) en de mogelijkheid om de melding in Google te verbeteren (plus nog enkele extra lay-out mogelijkheden).

Aan die Google-vermelding heb ik eerlijk gezegd niet zoveel aandacht besteed (wel een beetje). Voor mijn CdeH, voornamelijk voor etappe-overnachting voor randonneurs, moet ik het vooral hebben van de Offices de Tourisme in mijn regio en van de Association de La Régordane. En natuurlijk van mond-tot-mond reclame. Ook sta ik (gratis) vermeld op de website van Airbnb, waardoor ik vorig jaar een australisch echtpaar te logeren had en dit jaar in augustus een duits stel motorrijders. Ik ga me ook nog melden bij B&B Europe.

Wat ik hiermee wil zeggen: je moet eerst bepalen in hoeverre een website belangrijk is voor jouw activiteit. Is hij doorslaggevend voor al of niet slagen van je hoofdactiviteit, dan kan je er veel geld in steken. Maar als je één gîte in de aanbieding hebt, dan moet je vooral kontakten leggen en het overal rondstrooien en een beetje geduld hebben. De website dient dan, naast publiciteit, voornamelijk als illustratie van wat je klanten kunnen verwachten en als informatie over prijzen, reserveren en kontakt.

Maxandr, waar je ook voor kiest: zelf een website maken is in het begin lastig, maar erg leuk om te doen. Je leert er veel van en het geeft enorme voldoening, want het is je eigen creatie. Ik hoop dat we binnenkort je website kunnen bewonderen en ik wens je veel succes.

Anoniem
    Inactief

.

Noë
    Sleutelbeheerder

Beste Bosbess, dank voor alle info die je op mijn vraag hebt gegeven. Heeft voor mij veel duidelijk gemaakt. Jouw site is inderdaad prima. Bij het zoeken van B&Bs voor eigen vakanties kom ik op heel wat sites. Waren ze alle maar zo duidelijk en eerlijk als de jouwe!
    Maxandr

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit bosbess op 5/07/2013 08:11
    …mijn persoonlijke Jimdo-website is op Google niet te vinden, wat ik ook probeer. Ik begrijp nu van Timo dat dat kan komen doordat hij in het NL is geschreven. Ik zal eens een vriend in NL vragen om het te proberen.

Je kunt zelf testen door vanuit Frankrijk vanaf google.nl te zoeken, dat hoeft niet persé vanuit Nederland, maar als je me de link stuurt wil ik wel eens kijken of ik kan zien waarom je niet gevonden wordt.

Quote:
    Quote uit bosbess op 5/07/2013 08:11
    Mijn professionele (!) website was oorspronkelijk ook de gratis versie…. Toen bleek al gauw dat vanaf die website niet kon worden doorgelinkt naar de mijne. Jimdo legde me uit dat dat alleen mogelijk is met hun Pro-versie (60 euro per jaar).

Hmm, dat is wel niet naar een siute kunnen linken. Als dat waar is dan zou dat ook wel eens de reden kunnen zijn waarom je persoonlijke site niet gevonden wordt door Google..

@Cees
    Over Meta tags.
    Normaal gesproken kun je in een website builder / CMS per pagina een Titel en description / omschrijving opgeven.
    Die worden als “onzichtbare code” in de pagina geschreven en Google leest die o.a. om te bepalen wat het onderwerp van de pagina is.

Voorbeeld:
    <meta content=”Ik verhuur een gite in Frankrijk” name=”DESCRIPTION”>

Als die ontbreken, dan wordt je pagina minder goed “gevonden”.

De pagina Titel is voor een bezoeker zichtbaar als tekst boven in zijn browser en wordt door Google meestal ook als title gebruik in de zoekresultaten.

De description verschijnt niet voor de gebruiker in beeld, maar geeft wel aan waar de pagina over gaat voor Google en in de meeste gevallen pikt Google het ook op als samenvatting van de pagina in de zoekresultaten.

Als je een website maakt is het belangrijk dat je zowel de pagina titel en description / omschrijving zijn ingevuld.

Je kunt normaal gesproken ook nog Keywords invullen, maar die moeite kun je je besparen. Die zijn zo veel misbruikt dat ze tegenwoordig worden genegeerd.

Noë
    Sleutelbeheerder

Cees, een compacte uitleg: http://www.metatags.nl/wizard

Albert

bosbess
    Deelnemer

Dankjewel Albert, voor die link. Weliswaar weet ik nu nog steeds niet wat een meta tag is (kan nu écht niemand in gewoon NL en kort en voor een digibeet begrijpelijk uitleggen wat het is?), maar ik zag er wel een leuke gratis analyse voor websites. Analyse van mijn site: Naam: heel goed, 80%. Omschrijving: excellent, 100%. Steekwoorden: excellent, 100%. Robots: deze tag bevat 22 karakters. ??? Author: Er is geen author metatag gevonden. Deze tag is niet verplicht, maar helpt bij het herkennen van uw (bedrijfs)naam. ???

Uit wat er verder nog stond én uit de uitleg van Timo begreep ik dat meta tags iets te maken hebben met hoe duidelijk je omschrijving is voor wat je te bieden hebt of zoiets. Om die reden zou in mijn titel bv chambre d’hôte moeten staan. Dat vind ik veel te lang. Maxandr zou wel simpelweg “gîte” kunnen gebruiken. Maar wat zijn Robots en wat is Author?

Timo, bedankt voor je aanbod, maar mijn persoonlijke site is bedoeld voor vrienden en familie en eigenlijk ook alleen voor hen interessant, dus ik vind het zo prima.

Noë
    Sleutelbeheerder

Hay Bossbes,
    Author letterlijk vertaald auteur, wel dat ben jezelf. Ik heb ook gewoon m’n naam ingevuld.
    Robot zo noemt men een programma die op de instructies in de Meta Tags actie onderneemt en er voor zorgt dat je een zekere plaats krijgt in de database van bijvoorbeeld Google, maar en zijn meerdere databases.
    Dus zoals jou test dus resulteert in excellent dan begrijpt de Robot inhoud van je website sneller en plaatst je beter. Bovendien kun je robot op regelmatige tijden terug laten komen, ook gewoon per dag of per uur. Wijzigt men veel dan zorg je ervoor dat de robot vaker langs komt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijker is geworden.
    Jij hebt verder geen problemen met zo’n testresultaat.

Allors Albert

edit: dit is eigenlijk wel een interessant onderwerp, meesten hier hebben een website, toch misschien iets meedoen Timo? Gezien je eerdere opmerkingen ben jij de man met de juiste proffesionele kennis.

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit bosbess op 5/07/2013 12:17
    …(kan nu écht niemand in gewoon NL en kort en voor een digibeet begrijpelijk uitleggen wat het is?)… ???

Eigenlijk hoef je als je met een CMS werkt niet echt te weten wat een meta tag is, maar om het te verduidelijken zal ik proberen iets meer op de achtergrond in te gaan..

Als je een website bezoekt dan bekijk je eigenlijk een gewoon tekst bestand met wat speciale codes er in.
    De afspraken die over die codes zijn gemaakt vormen samen de “taal” HTML.
    In feite de webtaal.
    De speciale codes heten tags in HTML.
    Met een tag wordt aangeven dat dat deel binnen de pagina een bepaalde betekenis heeft.
    Bijvoorbeeld een Kop, een link of een tabel.

Dit is een beetje vergelijkbaar met wat je hier op het forum ook ziet.

Code:
    |url|www.devogezen.nl|/url|

in de editor.
    Dit wordt uiteindelijk getoond als een link.

Er zijn in HTML allerlei soorten tags koppen, links, paragrafen etc.
    Vereenvoudigde voorbeelden:
    <h1>Kop</h1>
    <a>Link</a>
    <p>Paragraaf<p>
    Etc.

Als er dus dit <a>Link</a> in bron van de de pagina staat, dan verschijnt dat als link in je browser.

Er bestaan naast de standaard tags ook “Meta tags” waarmee je meta data over de desbetreffende pagina op kunt geven.
    Dat is informatie die niet voor de normale gebruiker zichtbaar is maar wel voor Google. Daaronder valt o.a. ook de pagina omschrijving.

Omdat het niet iedereen een web ontwikkelaar en als die codes uit zijn hoofd weet is zijn er CMS-en onwikkeld.
    Het voordeel daarvan is dat je je niet met al die codes (tags) hoeft bezig te houden. Je vult bij het bewerken van een pagina alle gegevens in en het systeem injecteert automatisch de juiste codes in de pagina.

Dit is bijvoorbeeld wat er op je eigen home page in de HTML staat, als description / omschrijving:
    <meta name=”description” content=”Chambre d’hôte d’étape, située à la Régordane (GR700), L’Affenadou, Portes, Cévennes.”/>

Gegenereerd door Jimbo.

BTW, robots.txt en de author zijn in jou geval ook niet echt interessant, kun je negeren.

Anoniem
    Inactief

.

Noë
    Sleutelbeheerder

Uh vergeet jezelf niet met de wijze franse levenslessen en beschouwingen.

Albert

bosbess
    Deelnemer

Ook Cees begrijpt dus inmiddels wat een tag is en ook wat een meta tag is. Helaas, ik ben geen timmerman en ik begin me langzamerhand een enorm rund te voelen.

Na de uitleg van Timo dacht ik heel even: “Nu weet ik het, het is een soort code of een sub-programmaatje dat is ingebouwd in websites en dat hetgeen men typt omzet in de stijl en lay-out van de website.” Maar toen bedacht ik dat Albert hierboven schreef dat ik meer meta tags heb dan iemand anders. Dat moet hij dus ergens aan zien. Maar ik zie niets. Ik heb domweg een tekst getypt, een paar foto’s geplaatst en dat is alles. Ook begreep ik dat er verband is tussen de inhoud van de tekst en hetgeen je te bieden hebt. Dat heeft dus niets met codes of sub-programmaatjes te maken.

Nu probeer ik het dus nog één keer: is het misschien mogelijk om aan de hand van mijn website of die van iemand anders of van bv InfoFrankrijk die tags aan te wijzen? Dan begrijp ik misschien wat jullie bedoelen. En als het dan nog niet lukt, geef ik het op, want dan ben ik een hopeloos geval.

Wat betreft mijn vermelding op Google: dat is me duidelijk. Jimdo stelt namelijk een app (knap hè) beschikbaar, waarin je zelf een tekst kan invullen. Die woorden chambre d’hôte d’étape enzovoort zijn dus van mij, maar Jimdo levert de mogelijkheid. Die app zal dan wel meta tag heten, neem ik maar aan. En anders jammer dan. In ieder geval Albert en Timo hartelijk bedankt voor de moeite.

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit bosbess op 5/07/2013 18:08

Na de uitleg van Timo dacht ik heel even: “Nu weet ik het, het is een soort code of een sub-programmaatje dat is ingebouwd in websites en dat hetgeen men typt omzet in de stijl en lay-out van de website.”

Die conclusie klopt. Het zijn codes in de pagina die een normale gebruiker niet ziet. En Jimbo injecteert ze voor je.

Ik denk dat je er meer achter zoekt dan er is.

Je kunt de codes waarmee je website is opgebouwd als volgt bekijken:
    1. Open je website.
    2. Klik met de rechtermuisknop ergens op je site (niet op een foto / filmpje)
    3. Kies voor een van de opties met “broncode” of “Source” er in.

Je krijgt dan een extra scherm te zien met alle codes te zien waar je pagina uit is opgebouwd.
    Daar staat bijvoorbeeld ook deze tussen:
    <meta name=”description” content=”Chambre d’hôte d’étape, située à la Régordane (GR700), L’Affenadou, Portes, Cévennes.”/>

Een meta tag met de omschrijving van de pagina, voor een normale gebruiker niet zichtbaar..

Mocht het niet lukken, dit is de broncode van jouw home page:

<!DOCTYPE html>
    <html lang=”nl-NL”><head>
    <meta http-equiv=”Content-Type” content=”text/html; charset=utf-8″/>
    <meta name=”robots” content=”index, follow, archive”/>
    <script type=”text/javascript”>var NREUMQ=NREUMQ||[];NREUMQ.push([“mark”,”firstbyte”,new Date().getTime()]);</script>
    <title>Chez Myrtille – Website of chezmyrtille!</title>

<link rel=”canonical” href=”http://www.chezmyrtille.fr/”/&gt;

<meta name=”keywords” content=”Myrtille est une petite et simple mais charmante chambre d’hôte pour randonneurs (1 ou 2 personnes). Repas de soir et picknick sur réservation.”/>

[EDIT] Toch maar even ingekort, want het is bossbess zelf gelukt… [/EDIT]

<div id=”loginbox-content”>
    <div id=”resendpw”></div>
    <div id=”loginboxOuter”></div>
    </div>
    </div>
    <div id=”loginbox-darklayer” class=”hidden”></div>
    </body>
    </html>

Noë
    Sleutelbeheerder

Dit zal de webmaster leuk vinden…….. 🙂 🙂 😀 🙁 😐 😎 😯 😉 😮 😕

Noë
    Sleutelbeheerder

Sommige mensen typen langere stukken dan die HTML code 😉

bosbess
    Deelnemer

Gevoel voor humor heb je wel, Timo! Ik weet niet wat ik zie! Het lukte me trouwens op mijn website ook. En op iedere website. Nu snap ik het eindelijk. En ook hoe Albert mijn meta tags kon zien. En hoe ze op die Metatag-site mijn website even konden beoordelen. Je moet die grote grijze brij dan wel kunnen lezen. Is dat waar ITCers, programmeurs en websitebouwers zich mee bezig houden? Vreselijk. Logisch dat dat veel geld kost! Wel vreemd dat iedereen zomaar toegang heeft tot “de keuken”.

In ieder geval heel erg bedankt voor je geduld en je uitleg. Châpeau!

Noë
    Sleutelbeheerder

Nou Bosbess het is niet echt heel vreselijk, het werkt namelijk en dat is het belangrijkste.
    Ik werk met een editor die alles wat ik bedenk achteraf deze ongeveer gelijkwaardige ITC-troep ervan brouwt. Dat hebben internet en alle compjoeters nodig om alles goed te laten zien.

Allors zoals ik al zei; je zit goed

Albert

Ik kennelijk niet, maar we zoeken een oplossing!

Edit: Timo ik check regelmatig m’n analytics dashboard at Google en juist door deze forum discussie zijn de bezoekers via deze website op de tweede plaats gearriveerd! Wow wie had dat ooit gedacht! We gaan minder forum bezoek doen dat is niet goed, wel kijken maar niet boeken….

bosbess
    Deelnemer

Goeiemorgen Albert, ik kijk nooit bij de privé-gegevens van andere forummers, behalve als er een aanleiding toe is. Dus heb ik me nu even gevoegd bij de kijkers-niet-boekers en je website bezocht. Heel erg mooi én duidelijk! Alles drop en dran. Wat een werk hebben jullie met zwembad, grote tuin, groot huis en dan nog gasten en table d’hôtes. Maar het plezier straalt er af, ook uit het gastenboek. Leuk om te bekijken en te lezen. Ik hoop dat Maxandr jullie (website) ook een bezoekje heeft gebracht, ’t is een goed voorbeeld van uitgebreide en aantrekkelijke informatie vooraf. Ik wens jullie een goede zomer.

Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit ClosDentelle op 6/07/2013 00:57
    Edit: Timo ik check regelmatig m’n analytics dashboard at Google en juist door deze forum discussie zijn de bezoekers via deze website op de tweede plaats gearriveerd! Wow wie had dat ooit gedacht! We gaan minder forum bezoek doen dat is niet goed, wel kijken maar niet boeken….

Toch is dat ook niet ongunstig, je weet namelijk nooit of een van die bezoekers niet tegen een kennis zegt, je moet eens op doe website kijken, etc. 🙂
    Als je conversie lager is maar je hebt uiteindelijk meer boekingen is het ook goed, toch?

30 berichten aan het bekijken - 31 tot 60 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?