Website maken voor gite

Dit onderwerp bevat 64 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #189774
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Heeft iemand een aanbeveling voor het maken van een website voor een (nieuwe) gite? Ik wil mijn gastenverblijf zo af en toe verhuren, en dan is een website natuurlijk een vereiste. Maar hoe maakt men die als leek op dat gebied, en hoe wordt men door Google herkend? Op het internet is allerlei software te vinden voor het maken van websites, maar wat is een echt handig programma voor dit betreffende doel?
    Vast dank voor reacties
    Maxandr

    #189775
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste Maxandr,
    Er is hier een forumlid die website’s bouwt, ik dacht uit Vogezen of Alsace.

    Succes Albert

    TIP: zorg voor een goede kernachtige naam,
    Maak goede foto’s (geen mensen erop en geen lucht foto’s)
    Beschik over een kernachtige omschrijving van de accommodatie ook over de bereikbaarheid en
    autoroutes en de afstand van grote bekende steden. Liefst in 3 talen.
    Maak een serie kernachtige woorden die alles nog een kort kunnen benoemen.
    Zoek wedsites waaraan je gelinkt zo willen zijn, Anwb, BandB.com, etcetc, let wel dit moet betaald worden, maar het helpt je boekingen op gang te komen.

    #189776
     Anoniem
    Inactief

    .

    #189777
     bosbess
    Deelnemer

    Dag Maxandr, ik heb de website voor mijn chambre d’hôte d’étape via Jimdo.com gemaakt. Is ook in het Nederlands beschikbaar en ze hebben heel veel verschillende lay-outs. Er is een gratis versie, maar ook een prof-versie, die 60 euro per jaar kost. Daarmee heb je iets meer mogelijkheden, bv vanaf de site van het Office de Tourisme kunnen klanten met één klik doorlinken naar mijn website, én je kunt er je vindbaarheid via Google mee vergroten. Het is in het begin even uitzoeken hoe het werkt, maar ze zijn heel behulpzaam. Zie mijn website: http://www.chezmyrtille.fr. Ik heb gekozen voor de smalle lay-out met zwarte ondergrond en lichtblauwe letters, maar alle indelingen en combinaties zijn mogelijk. Ze hebben alleen nog niet de mogelijkheid van verschillende talen, op mijn site zie je hoe ik dat heb opgelost. Ik wens je veel succes.

    #189778
     Anoniem
    Inactief

    .

    #189779
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hard gewerkt Bosbess

    Google Streetview

    janv

    #189780
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mooie site Cees, indrukwekkend met die zee op de achtergrond. Is dat allemaal met Izispot gemaakt?
    Ik heb het programma nog niet gedownload, want ik vond op internet alleen de franse versie. Geen probleem misschien, maar sommige aanwijzingen kan je misschien beter in het Engels (of Nederlands) krijgen.
    Bij Jimbo (gebruikt door Bosbess) kwam ik gelijk op de Nederlandse site, met instructiefilmpje. Ziet er goed uit.
    Vraag: als men de gratis versie van deze sites gebruikt, komt er dan (ongewenste) reclame op?

    Overigens zijn jullie aanbevelingen interessant over het al dan niet laten zien van mensen op de site. Als iemand herkenbaar is zal wel toestemming nodig zijn. Een zongebruinde beauty is misschien een idee. Maar bij het zoeken naar chambre d’hotes voor eigen vakantie kwam ik op een sites met foto’s van gasten, b.v. aan de maaltijd. Dat was in het algemeen geen versterking, ik vroeg me dan af of ik wel wou aanschuiven bij het getoonde gezelschap………
    Maxandr

    #189781
     bosbess
    Deelnemer

    Goeiemorgen Maxandr, de gratis versie van Jimdo heeft geen reclame. Met de professionele kan je sinds kort ook een bewegende achtergrond maken, bv van een aquarium. Dan zwemmen er op de achtergrond goudvissen heen en weer…

    Cees, over deze kwestie heb ik een hele discussie gevoerd met een dame van de Association de la Régordane. Je bent inderdaad volgens de wet verplicht om je gasten een ontbijt aan te bieden. Dat doe ik ook, maar gasten die geen ontbijt willen, betalen bij mij alleen de overnachting. Bovendien vind ik dat klanten er recht op hebben om (van te voren) te weten hoeveel en voor wat zij betalen. Niet zo lang nadat ik was geopend, werd ik op een dag opgebeld door deze dame. Zij klonk boos en verontwaardigd: ik moest en ik zou een inclusiefprijs noemen, want in de wet staat duidelijk dat je verplicht bent om een ontbijt te serveren. Of ik nu al zei dat ik dat ook deed en dat ik mijn gasten niet net als ganzen een ontbijt door de strot kan duwen, ze hield voet bij stuk: “c’est illégal, madame, c’est illégal!” blafte ze. Ze zag het wel vaker en ze zou er wel eens stappen tegen gaan ondernemen.

    Via mijn grote vriend Google vond ik een ministerieel “arrêt” waarin de affichage van de prijzen door chambres d’hôtes nader wordt geregeld. Daarin staat duidelijk dat CdeH’s aan de buitenkant van hun etablissement een prijslijst moeten hebben waarop 1. de prijs van de overnachting en 2. de prijs van het ontbijt. Dat heb ik per email naar de dame gestuurd. Nooit meer enige reactie ontvangen. Later heeft ze me nog eens opgebeld over (gratis) publicatie in hun gids. Ze was uiterst vriendelijk, sprak nergens meer over, alleen toen ze het over mijn prijzen had, noemde ze steeds de inclusiefprijs, wat ik wel grappig vond. Uiteraard heb ik dat toen maar zo gelaten.

    Wat leuk Jan, zo zag het huisje er inderdaad uit toen ik het 4,5 jaar geleden kocht. De hele plaats was totaal overwoekerd met allerlei door elkaar gegroeide bomen en planten over een soort metalen kooi heen. Het was er stikdonker. Ik heb alles weggehaald, voor een groot deel eigenhandig. Samen met mijn zoon heb ik van het armoedige balkonnetje een serre gemaakt door er ramen en deuren (van de Troc) in te plaatsen. De plaats is nu open en opnieuw bestraat. Ik heb uiteraard zelf ook foto’s van de oude situatie maar niet van bovenaf. De link heb ik opgeslagen, heel erg bedankt!

    #189782
     Anoniem
    Inactief

    .

    #189783
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb geen website voor een gite, maar ik heb mijn website met weebly gebouwd. Hier vond ik alle elementen die ik nodig had:
    – multi-layer menufunctie (met sub-menu’s en sub-sub-menu’s)
    – goede mogelijkheden voor teksteffecten
    – het werken met kolommen (voor tekst en afbeeldingen)
    – beeldlegenda’s die bij de afbeelding blijven, waar ik de afbeeldingen ook plaats of wat ik met de tekst voor of achter de afbeelding doe
    – slideshows
    en ik heb geen ander programma nodig om afbeeldingen te plaatsen.
    Ik heb voor een vrij nuchtere en zakelijke layout gekozen, het gaat uiteindelijk om techniek en werken, maar er zijn natuurlijk ook jeuïge of speelse varianten mogelijk.
    Ik kan mijn website ook, zoals Cees vertelde, vanuit elk punt op de wereld aanpassen.

    En de vindbaarheid op Google? Binnen twee weken was ik, als men de zoektermen ‘Frankrijk’en ‘klussen’ ingeeft, onder de eerste vijf te vinden, meestal op plaats 1 of 2. Ook hiervoor bestaan een aantal trucs.

    edit 09:01
    net toen ik dit verhaal aan het typen was kwam Cees met zijn uitgebreide toelichting van 08:53.
    Dat is het: eerlijk zijn!

    #189784
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hoi Maxandr,
    De tip van Le-Bricoleur betreffende Weebly is een goeie. Zelf ben ik ook bezig om in Weebly een nieuwe website te bouwen. Belangrijk is dat je deze dan vanuit elke computer kunt wijzigen.
    De techniek achter Weebly is oké en binnen een mum van tijd heb je een mooie functionele site. Gratis kan met reclame en voor een paar euro per jaar is de reclame weg.

    #189785
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik ontwerp en bouw websites.
    Wij zorgen er voor dat onze klanten een zo optimaal mogelijke website voor hun doelgroep hebben. Een website heb je bij ons vanaf ongeveer 500 euro.

    Maar goed, ik ga hier niet mijn diensten verkopen, laat ik iets over een website in het algemeen schrijven.

    Laat je website in ieder geval niet door een neefje / kennis bouwen tenzij die een opleiding in deze richting volgt of er professioneel mee werkt.
    Mensen die niet echt verstand hebben van websites doen namelijk heel veel fout, vooral m.b.t. de vindbaarheid in Google.

    Geloof me, in dat geval is goedkoop echt duurkoop, ik heb genoeg klanten die eerst voor de familie oplossing hebben gekozen en daarna kunnen wij opnieuw beginnen.

    Het werkt namelijk heel simpel: als je via Google niet wordt gevonden besta je niet.

    Je moet een website naar mijn mening altijd opzetten / bouwen d.m.v. een CMS.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Contentmanagementsysteem..
    Dat betekend dat je naar je eigen site gaat (in je browser), daar inlogt en direct teksten aan kunt passen en pagina’s aanmaken.

    Het eerder genoemde voordeel dat je je site vanaf iedere plaats kun wijzigen is tegenwoordig normaal. Als dat niet kan met de gebruikte software dan is die achterhaald (niet gebruiken).

    Een CMS heeft daarnaast als voordeel dat over het algemeen

    Welk CMS?
    Wij werken met een ander CMS omdat dat voor ons voordelen oplevert en in onze markt beter werkt, maar als je zelf goedkoop een site wil bouwen, inverteer dan leergeld in WordPress.
    Wordpress was oorspronkelijk voor blogs, maar nu ook voor complete sites.
    Het is gratis (open source) en het meest gebruikte CMS in de markt.
    Daarmee heb je de verzekering dat ze over 5 jaar ook nog bestaan, dat is bij veel andere systemen maar de vraag.

    Je kunt het uitproberen via http://www.wordpress.com of zelf “hosten”.

    Overigens zijn naar mijn mening heel veel websites van verhuurders erg onprofessioneel.
    Technisch, maar vooral vaak ook het ontwerp / de uitstraling.
    De Vormgeving past vaak totaal niet bij het onderwerp.
    Als je een ontwerp / design kiest houdt het dan simpel, licht en overzichtelijk.
    Op die manier komen (goede) foto’s veel beter uit.
    Het gaat om wat je verhuurt en niet om het ontwerp van de website..

    Een onprofessionele website is prima, maar dat kost klanten en dat is wel een probleem. Ook een chaotische of lelijk site kan klanten kosten, bezoekers zijn tegenwoordig heel erg snel weg, je moet ze meteen overtuigen, bij te veel drempels zijn ze meteen weg.
    Even terug naar die 1500 euro die Cees noemde. Als je daardoor 10 keer per jaar een kamer / gîte meer verhuurt, hoe lang duurt het dan voor je dat er uit hebt..?
    Een goede website is eenzelfde investering als gereedschap, een zwembad etc.

    Het grootste deel van de reserveringen komt tegenwoordig namelijk binnen via het web. Mocht je nu denken “bij mij niet hoor” dan zou ik mijn site nog maar eens een keer goed laten analyseren 😉

    Over scoren in Google:
    Veel mensen die zeggen erg hoog te scoren in Google, denken dat, maar dat is soms helemaal niet zo.
    In bepaalde situaties kan Google namelijk jou site bovenaan zetten omdat Google weet dat het jou site is. Als je dezelfde zoekopdracht anoniem doet verschijn je dan vaak niet eens in beeld.

    Ik kan nog 5 pagina’s vol schrijven over websites, domeinnamen, pagina namen, Google optimalisatie enz. maar ik zal het hier maar bij houden 😉

    Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

    #189786
     Anoniem
    Inactief

    .

    #189787
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Maxandr,
    Ik zei het toch, er is hier iemand die van de hoed en rand weet.
    Doe er je voordeel mee, als je schiet richt dan goed!

    Succes Albert

    #189788
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Cees,
    Mijn zin was wat onduidelijk, ik bedoelde 10 keer extra verhuren, niet 10 keer zo veel.
    Ik denk dat dat net zo goed geldt als je er nog een baan bij hebt.

    Verder over:
    “Ik betaal liever aan enkele sites die groots uitpakken (en één op google staan) en ik op meelift, dan dat ik in m’n eentje in die grote wereld sta tussen duizenden anderen”

    Ik zou zeker ook er voor zorgen dat je vermeldt staat op “verzamelsites”, maar vaak klikken cliënten van daar door naar je website en dan maakt een goede site meer kans.

    Ik denk overigens dat je helemaal gelijk hebt in een eerder advies, richt je op een duidelijke doelgroep. Laat het nou juist daarbij zo zijn dat je daar met relatief weinig moeite juist wel in Google kunt scoren.

    Overigens schreef ik een site “vanaf €500” 🙂 We bouwen ook sites van €20000 (het is maar hoeveel een klant af wil wijken van wat standaard al kan).

    Ik heb er overigens wel eens over gedacht over om een compleet pakket aan te bieden, specifiek voor verhuur e.d. met het CMS dat wij gebruiken, maar er zijn al zo veel aanbieders en ik weet niet of erg veel zin in heb daar tussen te gaan zitten…

    #189789
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Timo,

    Quote:
    maar er zijn al zo veel aanbieders en ik weet niet of erg veel zin in heb daar tussen te gaan zitten…

    Er zijn ook veel bakkers, slagers, en niet te vergeten kappers. In een klein stadje bij ons in de buurt bestaan 4 kapperszaken. Aanstaande zaterdag opent de vijfde……..

    “Laat je knippen, niet scheren!”

    #189790
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Haha

    Albert

    #189791
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit PaulGJ op 3/07/2013 19:14
    Hallo Timo,

    Quote:
    maar er zijn al zo veel aanbieders en ik weet niet of erg veel zin in heb daar tussen te gaan zitten…

    Er zijn ook veel bakkers, slagers, en niet te vergeten kappers. In een klein stadje bij ons in de buurt bestaan 4 kapperszaken. Aanstaande zaterdag opent de vijfde……..

    “Laat je knippen, niet scheren!”

    Tja, kennelijk denkt die 5 kapper zich te kunnen onderscheiden..

    Zonder hier een gesprek over de website business van te willen maken..
    Wij zijn nu erg kwaliteit en service aan klant gericht (en daar betalen ze ook voor). Als je goedkope pakketten weg gaat zetten moet je daar op inleveren anders ben je niet concurrerend genoeg.
    En dat is het deel dat ik niet zo zie zitten…

    #189792
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Okay genoeg blabla

    #189793
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Timo, zeer bedankt voor je informatie. Ik ben dus een leek op dit gebied vandaar deze vraag: bevatten te downloaden software voor het maken van een website als Izispot, Jimdo en Weebly een CMS? Ik neem toch aan dat dat een van de onderdelen is van dergelijke software.

    Ik vraag me overigens ook nog af in hoeverre direct scoren bij Google echt van belang is. Het lijkt me dat men een “gite” of “chambre d’hotes” moet onderbrengen bij een (te betalen) verzamelsite(s) op dat gebied. Op zo’n site kan een geïnteresseerde dan doorklikken naar de eigen site.
    Of begrijp ik het verkeerd?

    Ik kan me trouwens ook voorstellen de URL te verspreiden via netwerk van familie en kennissen, wellicht zijn zo ook al klanten te krijgen zonder dat men direct gegoogeld kan worden?
    Maxandr

    #189794
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Maxandr

    CMS
    De enige waar ik wel eens van had gehoord is Weebly (maar nooit iets mee gedaan).
    Dat is inderdaad een CMS en ik zie bij de daarin gemaakte websites geen grote technische problemen die indexering door Google zouden beletten. Dat is het grote voordeel van een CMS, omdat het technische deel al geregeld is hoef je je daar niet meer mee bezig te houden en kan er ook weinig fout gaan (als de ontwerper van het CMS het goed heeft gedaan) 😉

    Verzamelsites
    Ik zou een vermelding op verzamelsites ook zeker aanraden, van daaruit zullen inderdaad mensen doorklikken naar je eigen site als het goed is.
    Maar let daarbij wel op kwaliteit, zo veel mogelijk is geen goede strategie..

    Als iemand doorklikt naar je site is het erg belangrijk dat op de eerste pagina van je site snel duidelijk is wat je “verkoopt” want de gemiddelde web bezoeker heeft totaal geen geduld en is snel weg. Er staan namelijk nog 5000 huizen op die verzamelsite waar ze net vandaan komen.

    Belang van Google:
    Voor algemene zoektermen als “Vakantiehuis Frankrijk” is concurreren met de top 20 voor een eenling bijna niet te doen. In die zin zou je dus kunnen zeggen dat het niet belangrijk is, toch is dat niet helemaal waar.
    Vakantiehuis Frankrijk heeft een enorme hoeveelheid zoekverkeer, maar is ook heel breed.
    Wij hebben een huis in de Vogezen in Le Val d’Ajol. Stel dat ik daar een gite zou verhuren dan kan het erg nuttig zijn om op “Vakantiehuis Vogezen”* of zelfs “Vakantiehuis le Val d’Ajol” gevonden te worden. Op die termen zoeken veel minder mensen, maar de kans dat ze tot je doelgroep behoren is een heel stuk groter.
    Er is ook veel minder concurrentie om goed te scoren in Google en dus wel degelijk nuttig.

    Hoe dan?
    Uiteindelijk wordt je op je teksten gevonden door Google, als het goed is voor je bezoekers is het ook goed voor Google.
    Kort gezegd, interessante en relevante informatie scoort goed.
    Probeer je straks voor te stellen wat je onderscheidend vermogen is en verwerk dat ook in de teksten van je site. (Als is dat maar dorp, omgeving, toeristische trekpleisters in de buurt etc.)

    Mond op mond reclame
    En uiteraard is mond op mond reclame erg goed, daarvoor is het handig als je webadres (domeinnaam) niet al te moeilijk te onthouden is, of dat je via Google in ieder geval op je naam goed te vinden bent.
    En zorg ervoor dat je een kaartje hebt dat je mee kunt geven 🙂

    Domeinaam
    Nog 3 opmerkingen over een domeinnaam (hier infofrankrijk.com)
    A. Deze is ook belangrijk om goed gevonden te worden, daarom is vaak de naam van je huis / bedrijf handig. Dan is de kans om gevonden we worden op je bedrijfsnaam het grootst en daarmee wil je in ieder geval gevonden worden lijkt me.
    B. Let op dat de gekozen naam niet tot verwarring leidt, niet te lang is en vooral mondeling redelijk overdraagbaar is. Helaas zijn er een hoop al geregistreerd.
    B. Let op dat de te registeren Domeinnaam op jou naam komt te staan (dat je de eigenaar bent).
    Ik snap dat dit een extra drempel kan zijn, maar je zult niet de eerste zijn waar later problemen ontstaan omdat een vage kennis hem op zijn eigen naam heeft geregistreerd (en dus eigenaar is).

    *) Ik schrijf bewust “Vakantiehuis Vogezen” want uit een zoektermonderzoek dat ik eerder heb gedaan blijkt dat er door Nederlanders amper gezocht wordt op Gîte maar juist wel veel op Vakantiehuis.
    Hetzelfde geldt voor “Chambre d’Hôte”, daar wordt ook amper op gezocht.. men zoekt op “b&b” / “bed and breakfast”..

    #189795
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Maxandr op 3/07/2013 23:57
    Timo, zeer bedankt voor je informatie. Ik ben dus een leek op dit gebied vandaar deze vraag: bevatten te downloaden software voor het maken van een website als Izispot, Jimdo en Weebly een CMS? Ik neem toch aan dat dat een van de onderdelen is van dergelijke software.

    Ik vergat nog iets.. voor Weebly hoef je volgens mij niets te downloaden..

    #189796
     Anoniem
    Inactief

    .

    #189797
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nog eentje dan: de Tarn (rivier) die voor een groot deel door de Aveyron (dep.) loopt, en de Aveyron (rivier) die door de Tarn (dep.) loopt. Zat touristen die de gorges du Tarn komen zoeken in departement Tarn…

    #189798
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit dit op 4/07/2013 14:06
    Nog eentje dan: (…)

    Of die vakantiehuiszoeker die achter de makelaar aan moet rijden en ‘m kwijtraakt, “want al die kentekens eindigen op 03.”
    Maar dat is straks verleden tijd. 😉

    Peter.

    #189803
     Anoniem
    Inactief

    .

    #189805
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Er zitten kennelijk veel aspecten vast aan dat maken van een website! Het zou leuk zijn indien Timo een mooi format op deze site kon zetten (met mogelijkheid voor vergoeding?). Maar ik ga het toch maar eerst zelf proberen. Heb op het gebied van bricolage ook zonder ervaring dingen gedaan waarvoor sommige mensen vakmensen voor zouden inhuren. Maar zo’n website geeft misschien inderdaad een hoop chagrijn als Cees hierboven aangeeft…………
    Maxandr

    #189806
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hay Maxandre,
    Nog een tip neem een .com en geen .nl.
    Zelf een domeinnaam aanmaken is niet ingewikkeld en kost je op jaar basis ergens tussen 50 en 80 euro.
    Kijk eens bij arsys.fr die hebben altijd aanbiedingen en zijn supersnel.
    Naar mijn idee de snelste van Frankrijk, maar dat kan ook niet anders Spaanse en Duitse eigenaars
    snel en punctueel…

    Albert

    #189804
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit ClosDentelle op 4/07/2013 18:43
    Hay Maxandre,
    Nog een tip neem een .com en geen .nl.
    Zelf een domeinnaam aanmaken is niet ingewikkeld en kost je op jaar basis ergens tussen 50 en 80 euro.
    Albert

    Voor een site gericht op Nederlanders is een .nl site beter, voor een internationale of meertalige site een .com of .net of .eu

    Nog iets over domeinnaam en hosting..

    Om een website te kunnen maken heb je twee dingen nodig:
    A. Een domeinnaam op jou naam, zodat je gevonden kunt worden (www.devogezen.nl)
    B. Web hosting. Dit is ruimte op een server waar je site wordt geplaatst.
    C. Eventueel E-mail (post@devogezen.nl)

    Vaak worden deze drie in 1 pakket aangeboden.

    De domeinnaam is als het ware een textuele verwijzing naar een server (publiek bereikbare computer aan het internet).

    De hosting is de ruimte die je bij een bedrijf (hoster) huurt op een van hun server. Als je daar je website naar upload, dan zorgt de domeinnaam ervoor dat je site gevonden wordt via http://www.devogezen.nl en niet het cryptische nummer van de server 193.93.172.148 (IP adres).
    Als je puur ruimte op een server huurt, moet je je site zelf opzetten.
    Daarom zijn er ook bedrijven die een gehost CMS aanbieden (dat doen wij ook).

    Zij hebben software op hun server staan waarmee je een website kunt bouwen & aanpassen en je huurt in feite het gebruik van het CMS.

    Voordeel is dat je je in dat geval niet met de techniek bezig hoeft te houden omdat de leverancier daar voor zorgt.

    Een nadeel kan zijn dat je weinig of geen controle hebt over wat er met je data gebeurt, je kunt meestal niet heel makkelijk “verhuizen” naar een andere aanbieder zonder heel veel handwerk (lees pagina’s handmatig kopiëren).

    Maar, bij een gehost CMS hoef je dus niet ook een hosting contract af te sluiten, maar alleen een domeinnaam te registeren, zonder hosting.

    De hosting neem je dan in feite af bij Weebly oid.

    In dat geval hoeft alleen die domeinnaam ook helemaal geen 50 euro te kosten..
    Als voorbeeld: http://www.webstekker.nl/domeinnamen/ maar bij de meeste NL leveranciers zijn de prijzen ongeveer gelijk en bij alleen een domeinnaam is service ook niet heel relevant..

    Ik hoop dat ik het duidelijker heb gemaakt en niet moeilijker 😉

    Succes Timo

    #189802
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik zie nu dat de prijzen bij arsys.fr niet veel anders zijn dan bij de link die ik postte.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?