Website maken voor gite

Dit onderwerp bevat 64 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #189829
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Yep!!

    Albert

    #189830
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @ Bosbess en Albert,
    Ik heb website Albert inderdaad bezocht. Heel fraai en overzichtelijk!

    Ook nog even omgeving bekeken met Google Earth (lijkt erg mooi), maar nog geen Streetview zag ik.
    Google Earth geeft vaak nog extra informatie (wanneer men zelf als potentiële gast op zoek is naar leuke chambre d’hotes).

    Maxandr

    #189831
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Maxandre, ik zou zeggen, niets over zeggen getver, ik ben dagen bezig geweest om een pin {zo’n rode} met informatie, prijzen mooie foto’s allors noem maar op, ik krijg het niet voorelkaar.
    Verder alles met Google maar dit jammer genoeg niet.
    Streetvieuw is wel in het dorp maar niet bij ons, vind ik ook jammer, want straks mis je klanten die zeggen ik kon je niet vinden op streetvieuw.

    Zo gaat men bezig blijven, ga zo koken ik zit het hele weekeinde vol en allemaal mee eten.
    Groet Albert

    #189832
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Met zo’n website zal je niet snel klanten missen door ontbreken rode pin, maar toch. Ik heb nooit bestudeerd hoe dat moet, zo’n pin plaatsen, dus kan je niet helpen.
    Maxandr

    #189838
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ER zijn ook heel veel verhuuradvertentiesites waar je je huis op kan plaatsen. maar dat zijn er zoveel. Ik ben dus wel geïnteresseerd in positieve en negatieve ervaringen op dit vlak…..

5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?