N.O.S.-journaal & Annechien S.

Dit onderwerp bevat 61 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 6 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #198179
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Er is helaas geen reserveprijs voor hen die teleurgesteld achterblijven na de erkenning van het meest bizarre onderwerp in 2013. Alle pogingen hier -na toekenning- zijn van mededinging uitgesloten. Volgend jaar weer!

    Ik wens u een prettige kerst en een goede start in 2014, dat het maar weer bizar mogen worden.

    #198165
     bosbess
    Deelnemer

    Rata, eigenlijk had Annechien ook een stem in de jury moeten hebben…

    Steven, ik wist niet dat je een hengelaar was.

    16855279ds.jpg

    De politie, je beste vriend: “Voordeuren die alleen zijn dichtgetrokken kunnen eenvoudig worden geopend door ‘hengelen’. Door bijvoorbeeld een ijzeren kleerhanger door de brievenbus te steken kan men hengelen naar het slot. Zo kan een oplegslot worden opengetrokken, maar worden ook deurkrukken bediend. U voorkomt dit door de deur op slot te doen. Als extra maatregel kunt u overwegen een goedgekeurde bescherming aan de binnenzijde over de brievenbus te monteren. Mocht u vergeten de deur op slot te draaien, dan voorkomt deze bescherming dat het slot of de deurkruk met een voorwerp via de brievenbus kan worden bediend.”

    Het lijkt me eenvoudiger om het raam naast de deur in te slaan. Of bedoelde je dit:

    16855282hy.jpg

2 berichten aan het bekijken - 61 tot 62 (van in totaal 62)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?