Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door .
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Noë.
Ik wil op mijn garage de oude pannen vervangen door stalen Dakpanplaten. In Nederland volop te koop maar heb ze in Frankrijk nog niet gezien (ook nog niet erg gezocht overigens). Weet iemand of ze in Frankrijk te koop zijn en hoe ze daar heten?
Groeten Hent
Als je zoekt op :PANNEAU-TUILE
dan zijn ze wel te vinden, zoals hier : http://www.panneautuile.com/panneau_tuile_toiture/panneaux_tuiles_panneaux_toitures.html
wimb
Dank je wel Wim. Ik ga kijken.
Ze zijn bij zo’n beetje iedere doehetzelfzaak te koop, dus als je ze niet ziet er gewoon om vragen.
Cees.
Je kan ze in ieder geval kopen bij de Bricodepot. In allerlei kleuren…
Bonsoir,
In Frankrijk staan die stalen dakpanplaten bekend onder de naam bacacier, een merknaam die verzamelnaam is geworden, zoiets als de merknaam Karcher de verzamelnaam is geworden voor hogedrukreinigers.
Let wel op dat die platen niet altijd overal hetzelfde zijn, bijvoorbeeld tussen de platen van Bricodepot en Leclerc Brico zitten subtiele verschillen zodat ze niet door elkaar gebruikt kunnen worden.
Ik zou dus in één keer alle platen kopen die u nodig hebt, bij één leverancier.
Salutations, Jos
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.