Stalen dakpanplaten

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #207604
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik wil op mijn garage de oude pannen vervangen door stalen Dakpanplaten. In Nederland volop te koop maar heb ze in Frankrijk nog niet gezien (ook nog niet erg gezocht overigens). Weet iemand of ze in Frankrijk te koop zijn en hoe ze daar heten?
    Groeten Hent

    #207606
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Als je zoekt op :PANNEAU-TUILE
    dan zijn ze wel te vinden, zoals hier : http://www.panneautuile.com/panneau_tuile_toiture/panneaux_tuiles_panneaux_toitures.html
    wimb

    #207608
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dank je wel Wim. Ik ga kijken.

    #207611

    Merknamen ondermeer: Easyline, Couverture Bituminée, Onduline. De toepassing is beschreven in een document van SystèmeD. Nog meer info over daken hier.

    #207628
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ze zijn bij zo’n beetje iedere doehetzelfzaak te koop, dus als je ze niet ziet er gewoon om vragen.

    Cees.

    #207638
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Je kan ze in ieder geval kopen bij de Bricodepot. In allerlei kleuren…

    #207653
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonsoir,

    In Frankrijk staan die stalen dakpanplaten bekend onder de naam bacacier, een merknaam die verzamelnaam is geworden, zoiets als de merknaam Karcher de verzamelnaam is geworden voor hogedrukreinigers.

    Let wel op dat die platen niet altijd overal hetzelfde zijn, bijvoorbeeld tussen de platen van Bricodepot en Leclerc Brico zitten subtiele verschillen zodat ze niet door elkaar gebruikt kunnen worden.

    Ik zou dus in één keer alle platen kopen die u nodig hebt, bij één leverancier.

    Salutations, Jos

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?