Over Forumland, modereren, gedragscodes en censuur.

Dit onderwerp bevat 37 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193838
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dertig minuten.

    #193839
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dank je wel. Ik tets het nu uit door te kijken of ik tets door test kan vervangen binnen een paar minuten. Eerder werkte het dus niet>

    #193840
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Werkt dus niet want ik krijg onmiddellijk de melding

    Je hebt geen toestemming om deze tekst te veranderen.

    Iets fout met het programma of ligt het aan mij ?

    #193841
     Anoniem
    Inactief

    Tetsje1 en nu tetsje2 en daarna testj3 en laatstens: test 4, nu is het goed.

    #193842
     Theo Sacourieu
    Sleutelbeheerder

    Beste Oscar,

    Het ligt aan u. Ik heb Jan Jaap (een gewoon forumlid net als u) wat testjes laten uitvoeren.
    In de grijze blak boven uw bijdrage staat 30 minuten lang de knop bewerk. Daarmee kunt u een bijdrage corrigeren. Het staat dan netjes om net als hierboven de log bij te houden waarom.

    #193843
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hartelijk dank. Ik ben digibeet en ik snap van deze dingen weinig.
    Ook dank aan Jan Jaap – de tetspiloot.
    Ach je kan het een hond ook niet kwalijk nemen – die hebben liever een vette kluif.

    #193844
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Eerder is al gesteld dat forums (of is het fora?) steeds meer op de sociale media als Facebook en Twitter gaan lijken. En wellicht aan die populariteit kunnen tenondergaan.
    Voordeel van bijvoorbeeld Facebook is dat je tenminste wat informatie over de schrijver hebt en lieden gewoon kunt blokkeren als je geen zin hebt hun verschijnsels langs te zien komen.

    Steven

    #193845
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik denk dat de spoeling voor internetfora dunner wordt. Het nieuwtje is er een beetje af. Op pagina 1 staat een aardige reactie van Rob van der Meulen waarin hij een discussie citeert van UK expats over hun internetfora.
    En als elk bedrijf zullen internetfora zich moeten aanpassen aan de trend als zij niet uiteindelijk willen “opdrogen”.

    En die trend ligt richting facebook, sneller, meer interactief.
    Dus zullen een nieuwe internetsite komen met “features” als een like or dislike knop zodat mensen kunnen stemmen zonder er een (lang) verhaal bij te maken, de mogelijkheid om blogs te schrijven (opiniestukjes), polls te houden (even snel de meningen te peilen) en te quizzen.

    Een lage drempel voor de instap/registratie en vrije meningsuiting.

    Vooral een goede scheiding in
    1) technische weetjes en vraagjes en tips.
    2) administratieve, belastingtechnische, zorgverzekerings, juridische weetjes en vraagjes en tips
    3) opinies en politieke discussies met Franse politiek, de EU etc.
    4) gewoon een slap geouwehoer rubriek waarin mensen zich kunnen uitleven en zij grappen en grollen kunnen maken en kunnen rijmen en dichten.

    Het “klassieke” forum zal uitsterven zoals het met de fotocamera en filmrolletjes is gegaan. Als het tij verloopt verzet men de bakens.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?