Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Admin.
Vive la France!! Orange wil van mij een document rond “SEPA”. Dus ik stuur dat op per mail, als bijlage.. Na 10 dagen, nog geen antwoord. Ik stuur dit nogmaals op via internet. Na twee dagen krijg ik antwoord: gelieve het document per post op te sturen naar Service Clients Internet..
.Heerlijk toch?
Waarom wilden ze dat document dan?
Was het wel echt Orange die er om vroeg? Is hier geen poging om uw gegevens te bemachtigen aan de gang. Phishing….? Wees voorzichtig.
Nee, nee. Ik wou gewoon hun “mandat de prélèvement automatique” doorsturen. 🙂 Tenslotte betaal ik hen toch al jaren voor het gebruik van internet.
Nou, dat is dan inderdaad een typisch voorbeeld van bureaucratie ten top.
Al geprobeerd via 3900 e.e.a. te regelen?
Och, heb het maar opgestuurd…
Je gelooft het niet hè, een ICT bedrijf dat nog papier toegestuurd wil krijgen…
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.