Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 11 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187150
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vive la France!! Orange wil van mij een document rond “SEPA”. Dus ik stuur dat op per mail, als bijlage.. Na 10 dagen, nog geen antwoord. Ik stuur dit nogmaals op via internet. Na twee dagen krijg ik antwoord: gelieve het document per post op te sturen naar Service Clients Internet..
    .Heerlijk toch?

    #187151
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Waarom wilden ze dat document dan?
    Was het wel echt Orange die er om vroeg? Is hier geen poging om uw gegevens te bemachtigen aan de gang. Phishing….? Wees voorzichtig.

    #187152
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nee, nee. Ik wou gewoon hun “mandat de prélèvement automatique” doorsturen. 🙂 Tenslotte betaal ik hen toch al jaren voor het gebruik van internet.

    #187153
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nou, dat is dan inderdaad een typisch voorbeeld van bureaucratie ten top.
    Al geprobeerd via 3900 e.e.a. te regelen?

    #187154
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Och, heb het maar opgestuurd…

    #187155
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Je gelooft het niet hè, een ICT bedrijf dat nog papier toegestuurd wil krijgen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?