Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jako 3 jaren, 2 maanden geleden.

  • Auteur
    Berichten
  • #187150
     yves 
    Bijdrager

    Vive la France!! Orange wil van mij een document rond “SEPA”. Dus ik stuur dat op per mail, als bijlage.. Na 10 dagen, nog geen antwoord. Ik stuur dit nogmaals op via internet. Na twee dagen krijg ik antwoord: gelieve het document per post op te sturen naar Service Clients Internet..
    .Heerlijk toch?

    #187151
     Jaap Pijpe 
    Bijdrager

    Waarom wilden ze dat document dan?
    Was het wel echt Orange die er om vroeg? Is hier geen poging om uw gegevens te bemachtigen aan de gang. Phishing….? Wees voorzichtig.

    #187152
     yves 
    Bijdrager

    Nee, nee. Ik wou gewoon hun “mandat de prélèvement automatique” doorsturen. 🙂 Tenslotte betaal ik hen toch al jaren voor het gebruik van internet.

    #187153
     Jaap Pijpe 
    Bijdrager

    Nou, dat is dan inderdaad een typisch voorbeeld van bureaucratie ten top.
    Al geprobeerd via 3900 e.e.a. te regelen?

    #187154
     yves 
    Bijdrager

    Och, heb het maar opgestuurd…

    #187155
     jako 
    Bijdrager

    Je gelooft het niet hè, een ICT bedrijf dat nog papier toegestuurd wil krijgen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account