Dit onderwerp bevat 40 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door Noë.
-
AuteurBerichten
-
20 augustus 2013 om 18:15 #194379NoëSleutelbeheerder
Heb je toch weer wat geleerd, Peter. Maar verder heb je gelijk. Het beste is er niet of nauwelijks op reageren. Dat doe ik vaak en met verve, vandaar dat ik nog steeds een ‘beginner’ op dit forum ben. Dit keer kon ik me echter niet beheersen om redenen die ik hiervoor heb aangestipt. Maar verder nu… ssst.
Frans
20 augustus 2013 om 20:36 #194354AnoniemInactiefgelijk heb je Peter, daarom kort en duidelijk waar het om gaat, en mij om gaat;
Rat zegt dat ons huis twee ton te duur is, waar hij die prijsindicatie ook vandaan mag hebben, het is te zot voor woorden dat zelfs een makelaar hier van in de lach schiet (4 ton is een gewone prijs) je denkt toch niet dat ik die prijs zelf verzin.
Dan zegt rat dat ik tegen een industrieterrein aan woon, wat ook een leugen is, aan de andere kant van de rotonde is om precies te zijn een zc.
Dan zegt rat dat ik 30km van la rochelle woont, (en Christian beaamde dat) wat ook een leugen is, ik woon exact 13 km vanaf la rochelle ( 10 minuten), en 19 vanaf het historisch gemeten punt (meestal een kerk maar ik geloof hier gros horloge)
Het feit is dat ik mensen die geïnteresseerd zijn in ons huis heb aangeraden deze site te raadplegen, dan wil ik niet dat ze voorgelogen worden omwille van mijn “handel”.
Ik geef er niets geen draai aan, dit zijn de feiten.
Echter Rat heeft een hekel aan me, dat mag, maar het is voor mij laag bij de grond iemands handel af te kraken waardoor ik schade (kan) leiden.
Vervolgens hebben helaas sommige mensen een ziekelijke drang naar het in de grond trappen van iemand, tenslotte, als je het “gemaakt hebt” ben je voor velen een mikpunt van ergernissen.
Vanaf de dag dat rat valselijke verhalen hier opschreef hebben (ondertussen) 18 mensen onze site opgezocht om ons te beledigen, soms gewoon verrot schelden, soms met een boeking die later weer ongedaan werd gemaakt met de boodschap “uw bed&breakfast ziet er niet uit” of andere beledigende opmerkingen.
Het gelukkige is dat wij uitsluitend op gaysites zijn te vinden, dus een Hollander die op zoek is naar ons kan ons onmogelijk vinden, tenzij hij op deze site “wonen en leven” is geweest en daar onze naam heeft gevonden.
U mag in ons gastenboek kijken, ik heb van de 100 boekingen misschien een of twee boekingen gehad die werden geannuleerd om redenen die niets met onze cdh te maken hadden.
Al onze gasten zijn tevreden, ook over die paar kilometer rijden naar het strand of naar de stad.
De leugen van rat “je moet er gewoon vanaf” klopt dus ook helemaal niet.
Ik dwing geen excuses af, ik vraag excuses, als rat die niet geeft ben ik weg.
Ook Christian heeft duidelijk geschreven “je kunt alles op google zien, wat me erg van hem tegenvalt.
Normaal gesproken weet Christiaan tot achter de komma te vertellen hoeveel, en nu heeft hij er geen enkel bezwaar mee om er vele kilometers naast te zitten.
Ik heb hiermee mijn laatste woord gezegd, alles wat er aan veranderd wordt is een onwaarheid.
Rat heeft zijn zin, hij heeft me moedwillig gekrenkt, hij wil van me af.
Dat kan, maar met het afkraken van iemands inkomsten kom je op een dag jezelf tegen.Cees.
20 augustus 2013 om 22:46 #194370NoëSleutelbeheerderDoe niet zo dramatisch Klets-Cees, je krijgt gewoon een reactie zoals je ze zelf vaak en veel schrijft. Ik heb geschreven dat je niet woont in La Rochelle maar een heel eind ervan af (20km geen 30), zo ook van het strand (route de la plage 23km). Op een industrie terrein (ZI),je schutting staat 2 meter van de snelweg E3 maar je doet altijd alsof je in La Rochele woont en daar je CdH hebt, waar iedereen je kent, en dat je een automatische inrijpoort moet hebben en dat je … etc. Als je vaak overdrijft en jokt, krijg je ook een realiteits- beeld terug.
http://goo.gl/maps/96SXEIk denk dat je gewoon veel reactie oproept met je continue marketingverhaal hier. Daar is niet iedereen van gediend. Dat ligt niet aan mij.
21 augustus 2013 om 00:24 #194371NoëSleutelbeheerderLeuke discussie, ik wordt er helemaal vrolijk van!
Het valt mij wel vaker op (ongetwijfeld toeval) dat Nederlanders in den vreemde er niet gelukkiger op worden.Is er ook een mogelijkheid om bepaalde discussies uit te sluiten van het overzicht ” toon nieuwe berichten…”?
21 augustus 2013 om 00:40 #194380NoëSleutelbeheerderCees is ongetwijfeld een goed gastheer, die je verwent op zijn CdH en die goed verhalen kan vertellen. Ga er vooral heen. Heb ik al eerder geschreven, de locatie echter, is niet inspirerend. En toen ik daar achter kwam viel me die discrepantie op, de verhalen en de realiteit.
Daar kan geen marketing tegenop. Ik wens je alle goeds.21 augustus 2013 om 07:03 #194381bosbessDeelnemerEr zijn een paar dingen die ik niet begrijp: Rata heeft dit allemaal al een tijdje terug gemeld, in een ander onderwerp (kan het niet meer terugvinden). Toen reageerde Cees daar helemaal niet beledigd op. Hij gaf het zelfs toe. Voorzover ik het me met m’n oude hersenpan goed herinner schreef Cees iets in de trant dat het dichtstbijzijnde strand op een kwartier rijden lag, maar dat was een modderbak. Voor een beetje fatsoenlijk stuk strand moest je meer dan een half uur rijden. Maar er was vlakbij een kanaal en dat was ook mooi. Verder herinner ik het me niet meer goed, maar het kwam er op neer dat Rata gelijk had, maar dat Cees’ gasten altijd toch tevreden waren.
Wat ik nu niet begrijp is: 1. Waarom moest Rata dat nu nog een keer herhalen? We wisten het allemaal al en ook ik dacht het mijne van de verkooppraatjes van Cees, maar wat kan mij dat schelen? En voorzover er al iemand op dit forum was die geïnteresseerd zou zijn, dan kan die zelf ter plekke de situatie wel beoordelen. 2. Waarom reageert Cees plotseling als door een wesp gestoken? Alleen omdat hij nu zijn huis in de verkoop heeft? 3. Waarom moesten we vrijwel van dag tot dag tot in de treure het uitgebreide en oeverloze verkoopblog van Cees voorgeschoteld krijgen? 4. Waarom maakte Wim geen einde aan deze “reclame”?
21 augustus 2013 om 07:55 #194383AnoniemInactiefRat, is het ooit in je zielige hersenpan over gekomen dat die foto wellicht vijf jaar oud kan zijn ?
Ben je zo geobsedeerd van haat tegen me dat je internet afstruint om me het leven maar zuur te maken?
Bosbess, je moet leren lezen meid, ik heb het duidelijk geschreven waarom ik me als “een wesp gestoken voel” .
Als Wim me te ver vindt gaan dan zegt hij dat heus wel, daar heeft hij jou niet voor nodig, dat ging al zo voor jij hier kwam en dat gaat nog steeds zo. Wim heeft me ook gevraagd te blijven, dus wat jij beweerd valt dus kennelijk nog wel mee.
Ik kan ook suggereren dat ik tot in den treuren die linkse praatjes van je aan moet horen.
Verder moet jij je maar niet met deze discussie bemoeien, want dan voel ik me idd als een wesp gestoken.
Ik wordt een beetje onpasselijk van dit soort misselijke lui die internet en google afstruinen om hun gelijk te krijgen op basis van foto’s die ooit door een overvliegende satelliet op 36000 km zijn genomen.
We hadden nog niet eens een zwembad, en dat is gebouwd in 2008!
Uit de link maken we op dat rat vanuit Nederland aan het zoeken is me af te zeiken, hij weet niets van La Rochelle dan alleen foto’s op internet, hij weet niets van de charente maritime dan alleen vanuit zijn luie stoel in de buurt van Rotterdam, hij moest en zou vinden hoe vér ik wel niet vanaf het strand woon want dat is toch wel bijzonder belangrijk voor de prijs van mijn huis, en hij kan het weten!
Waar woont cees, en ehhh hoe heet dat book al weer, oh ja ‘k heb het vroeger eens een keertje op school geleerd, route de la plage, kijk eens aan, whow, cees woont wel 23.6 km vanaf het strand! Véél te ver voor de prijs van zijn huis!
Zielig, erg zielig.
Maar hij kan het weten!
Wim wil je een eind aan deze discussie maken en mijn account verwijderen.
Dat lijkt me het allerbeste.21 augustus 2013 om 10:31 #194382NoëSleutelbeheerderIk sluit ook af met Voltaire (1694-1778):
“Eigenliefde is een ballon gevuld met lucht, waaruit stormen te voorschijn komen als je erin prikt.”21 augustus 2013 om 19:04 #194372NoëSleutelbeheerderBeschamend, deze discussie. Het forum onwaardig.
Steven
21 augustus 2013 om 20:34 #194373NoëSleutelbeheerderEen grens is wellicht overschreden. Sommige zaken moeten wel een keer gezegd kunnen worden. De manier waarop is dan essentieel voor de accepteerbaarheid. Inderdaad jammer dat één en ander aldus is verlopen.
24 augustus 2013 om 11:14 #194361NoëSleutelbeheerderNaar ik vermoed is/zijn “Vieilles Tantes” niet meer aanwezig. Cees zien we wel weer eens terug,denk ik.
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.