Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door Noë.
Tja, gebruiker en bericht zijn verwijderd. Deze werd door de AIVD plugin niet herkend… keurig handwerk. Dit is niet geheel te voorkomen. Verder adviseer ik iedereen niet met een vervalsing op zak te lopen…
@Steven Iedereen kan zich inschrijven op het forum. De e-mailadressen worden gecontroleerd tegen diverse lijsten met misbruikers… Als iemand een nieuw adres aanmaakt, de moeite neemt zich in te schrijven, het e-mailadres te bevestigen, dan is het mogelijk te posten wat je wilt. Misbruik duurt nooit lang maar is niet altijd te voorkomen.
Weg met deze spam en blokkeren dit nieuwe “lid”!
Hoe kan dit gebeuren?
Steven
Gezien het google-translate Nederlands afkomstig uit Ghana of Nigeria.
Amusant!
Maar weg ermeee !!!
ik heb het gemeld bij google abuse, zo raakt hij in elk geval het mail adres kwijt.
wimb
Een alternatief voor het reizen naar PARIJS voor uw paspoortverlenging!
Gegarandeerde nieuwe ID al was het alleen al door de spelfouten…
Tja, gebruiker en bericht zijn verwijderd. Deze werd door de AIVD plugin niet herkend… keurig handwerk. Dit is niet geheel te voorkomen. Verder adviseer ik iedereen niet met een vervalsing op zak te lopen…
@Steven Iedereen kan zich inschrijven op het forum. De e-mailadressen worden gecontroleerd tegen diverse lijsten met misbruikers… Als iemand een nieuw adres aanmaakt, de moeite neemt zich in te schrijven, het e-mailadres te bevestigen, dan is het mogelijk te posten wat je wilt. Misbruik duurt nooit lang maar is niet altijd te voorkomen.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.