Koop hoge kwaliteit nieuwigheid paspoorten , ID ( douglasproduction99@gmail.com )

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #198312
     Anoniem
    Inactief

    Tja, gebruiker en bericht zijn verwijderd. Deze werd door de AIVD plugin niet herkend… keurig handwerk. Dit is niet geheel te voorkomen. Verder adviseer ik iedereen niet met een vervalsing op zak te lopen…

    @Steven Iedereen kan zich inschrijven op het forum. De e-mailadressen worden gecontroleerd tegen diverse lijsten met misbruikers… Als iemand een nieuw adres aanmaakt, de moeite neemt zich in te schrijven, het e-mailadres te bevestigen, dan is het mogelijk te posten wat je wilt. Misbruik duurt nooit lang maar is niet altijd te voorkomen.

    #198314
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Weg met deze spam en blokkeren dit nieuwe “lid”!
    Hoe kan dit gebeuren?

    Steven

    #198315
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gezien het google-translate Nederlands afkomstig uit Ghana of Nigeria.
    Amusant!
    Maar weg ermeee !!!

    #198316
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ik heb het gemeld bij google abuse, zo raakt hij in elk geval het mail adres kwijt.
    wimb

    #198317
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Een alternatief voor het reizen naar PARIJS voor uw paspoortverlenging!
    Gegarandeerde nieuwe ID al was het alleen al door de spelfouten…

    #198313
     Theo Sacourieu
    Sleutelbeheerder

    Tja, gebruiker en bericht zijn verwijderd. Deze werd door de AIVD plugin niet herkend… keurig handwerk. Dit is niet geheel te voorkomen. Verder adviseer ik iedereen niet met een vervalsing op zak te lopen…

    @Steven Iedereen kan zich inschrijven op het forum. De e-mailadressen worden gecontroleerd tegen diverse lijsten met misbruikers… Als iemand een nieuw adres aanmaakt, de moeite neemt zich in te schrijven, het e-mailadres te bevestigen, dan is het mogelijk te posten wat je wilt. Misbruik duurt nooit lang maar is niet altijd te voorkomen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?