Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door Noë.
-
AuteurBerichten
-
12 april 2013 om 21:26 #186689NoëSleutelbeheerder
Kun je de mails niet automatisch tot spam markeren in je instellingen op de SFR server en automatisch laten verdwijnen van de mailserver? Dan heeft alleen SFR er nog last van en jij niet, de rest gaat (op den duur) vanzelf. 😉
12 april 2013 om 21:52 #186690NoëSleutelbeheerderKun je de mails niet automatisch tot spam markeren in je instellingen op de SFR server en automatisch laten verdwijnen van de mailserver? Dan heeft alleen SFR er nog last van en jij niet, de rest gaat (op den duur) vanzelf. 😉
12 april 2013 om 23:12 #186691NoëSleutelbeheerderik heb het opgelost door mijn Franse account te forwarden naar mijn Nederlandse account met een goed spamfilter. Er sluipt nog wel wat doorheen (per dag zo’n 5 à 6 berichten), maar een veelvoud blijft hangen in het spamfilter van mijn Nederlandse provider. Ik heb hem er over gesproken, maar hij zegt geen bezwaar te hebben tegen het forwarden. “Daar hebben we dat filter voor”.
Groet,Frans
13 april 2013 om 15:38 #186692NoëSleutelbeheerderHallo Jako,
Nee dat lukt mij niet op de site van SFR.
Ik kan ze wel verwijderen per 10 stuks op de site van SFR. Even snel gerekend zou dit een week in beslag nemen. Dat is ondoenlijk.13 april 2013 om 15:43 #186693NoëSleutelbeheerderHallo Frans,
Met forwarden bedoel denkelijk doorsturen. Maar dan blijven ze toch staan.?13 april 2013 om 18:21 #186694NoëSleutelbeheerderDag Frank,
‘Forwarden’ is modern Nederlands voor doorsturen. Maar als je dat doet, moet je aanvinken (modern Nederlands voor aankruisen) dat na het doorsturen de mail moet worden verwijderd. Dat is overigens meestal de standaardinstelling, net als bij het ontvangen van mail, als je, zoals ik vermoed, een POP-account hebt.13 april 2013 om 19:21 #186695NoëSleutelbeheerderDag Frans
Inderdaad heb ik een POP3 account en werk met Windows Mail(Nederlands)als browser/
Waar werk jij mee?
Ik heb alles nogmaals nogmaals doorlopen. Vond niets van doorsturen/verwijderen.PS Even los van dit alles, ik wordt niet meer per email gewaarschuwd dat er post of antwoord is in dit Forum, zoals voorheen. Is deze functie verdwenen ?
13 april 2013 om 21:46 #186696NoëSleutelbeheerderDag Frank,
Ik heb mijn Franse, twee Nederlandse (je krijgt ze soms opgedrongen, mijn Gmail-account en mijn icloud-account geforward naar mij eigen Nederlandse account. Ik heb tevens in mijn mailprogramma (Thunderbird) al die accounts aangemaakt, maar dat is louter om via die accounts te kunnen verzenden. Soms is dat handig omdat niet overal in de wereld je met je Nederlandse account kunt versturen.
Het forwarden doe je door in te loggen bij SFR. Dan op jouw emailaccount te klikken en daar forward te kiezen. Bevestigen en klaar. Ik zit zelf niet bij SFR, maar bij broertje Orange. Maar het principe is hetzelfde.
Oh ja, in je eigen mailprogramma op je pc niet vergeten het automatisch downloaden van SFR-berichten uit te schakelen. Het kan weliswaar geen kwaad, maar waarom je computer extra werk voor niks laten doen?Groet,
Frans
15 april 2013 om 17:28 #186697NoëSleutelbeheerderQuote:Quote uit Fransco op 13/04/2013 18:21
Dag Frank,
‘Forwarden’ is modern Nederlands voor doorsturen. Maar als je dat doet, moet je aanvinken (modern Nederlands voor aankruisen) …😀
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.