Bom-emails via SFR.

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #186689
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Kun je de mails niet automatisch tot spam markeren in je instellingen op de SFR server en automatisch laten verdwijnen van de mailserver? Dan heeft alleen SFR er nog last van en jij niet, de rest gaat (op den duur) vanzelf. 😉

    #186690
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Kun je de mails niet automatisch tot spam markeren in je instellingen op de SFR server en automatisch laten verdwijnen van de mailserver? Dan heeft alleen SFR er nog last van en jij niet, de rest gaat (op den duur) vanzelf. 😉

    #186691
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ik heb het opgelost door mijn Franse account te forwarden naar mijn Nederlandse account met een goed spamfilter. Er sluipt nog wel wat doorheen (per dag zo’n 5 à 6 berichten), maar een veelvoud blijft hangen in het spamfilter van mijn Nederlandse provider. Ik heb hem er over gesproken, maar hij zegt geen bezwaar te hebben tegen het forwarden. “Daar hebben we dat filter voor”.
    Groet,

    Frans

    #186692
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Jako,
    Nee dat lukt mij niet op de site van SFR.
    Ik kan ze wel verwijderen per 10 stuks op de site van SFR. Even snel gerekend zou dit een week in beslag nemen. Dat is ondoenlijk.

    #186693
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Frans,
    Met forwarden bedoel denkelijk doorsturen. Maar dan blijven ze toch staan.?

    #186694
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dag Frank,
    ‘Forwarden’ is modern Nederlands voor doorsturen. Maar als je dat doet, moet je aanvinken (modern Nederlands voor aankruisen) dat na het doorsturen de mail moet worden verwijderd. Dat is overigens meestal de standaardinstelling, net als bij het ontvangen van mail, als je, zoals ik vermoed, een POP-account hebt.

    #186695
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dag Frans
    Inderdaad heb ik een POP3 account en werk met Windows Mail(Nederlands)als browser/
    Waar werk jij mee?
    Ik heb alles nogmaals nogmaals doorlopen. Vond niets van doorsturen/verwijderen.

    PS Even los van dit alles, ik wordt niet meer per email gewaarschuwd dat er post of antwoord is in dit Forum, zoals voorheen. Is deze functie verdwenen ?

    #186696
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dag Frank,
    Ik heb mijn Franse, twee Nederlandse (je krijgt ze soms opgedrongen, mijn Gmail-account en mijn icloud-account geforward naar mij eigen Nederlandse account. Ik heb tevens in mijn mailprogramma (Thunderbird) al die accounts aangemaakt, maar dat is louter om via die accounts te kunnen verzenden. Soms is dat handig omdat niet overal in de wereld je met je Nederlandse account kunt versturen.
    Het forwarden doe je door in te loggen bij SFR. Dan op jouw emailaccount te klikken en daar forward te kiezen. Bevestigen en klaar. Ik zit zelf niet bij SFR, maar bij broertje Orange. Maar het principe is hetzelfde.
    Oh ja, in je eigen mailprogramma op je pc niet vergeten het automatisch downloaden van SFR-berichten uit te schakelen. Het kan weliswaar geen kwaad, maar waarom je computer extra werk voor niks laten doen?

    Groet,

    Frans

    #186697
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Fransco op 13/04/2013 18:21
    Dag Frank,
    ‘Forwarden’ is modern Nederlands voor doorsturen. Maar als je dat doet, moet je aanvinken (modern Nederlands voor aankruisen) …

    😀

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?