Auto van de zaak

Dit onderwerp bevat 35 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door bosbess.

  • Auteur
    Berichten
  • #190486
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vind ik juist wel leuk, die Latijnse zinnetjes. Heb ik weer wat op te zoeken.

    Moeilijk toch…het iedereen naar de zin te maken.

    Sterkte Wim.

    #190487
     bosbess
    Deelnemer

    Inderdaad, het is de inhoud van het door Wim gesprokene dat deze kwestie tot een goed einde brengt. Iedereen zal zich daar in kunnen vinden. Op nieuwe regeltjes om de vrijheid van meningsuiting van anderen te beperken zit niemand te wachten. Wat je niet wilt lezen, sla je over, simple comme bonjour.

    #190488
     Anoniem
    Inactief

    Dan dus ook maar niet meer zeuren over horken en andere woorden die wel degelijk in een Nederlands woordenboek staan?

    Frankrijk is een held rijker!

    #190489
     Anoniem
    Inactief

    Ieder zijn Harry Potter momentje ?
    Rapi garos est.

    #190490
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Vind ik wel grappig die Latijnse kwootjes. De gustibus non disputandum. Ben het trouwens niet eens met deze bewering.

    Wim

    #190491
     bosbess
    Deelnemer

    Hihi Gast, bijna was ik er in gestonken en ging ik het opzoeken! Maar net op tijd proefde ik het even op de tong. Est moet natuurlijk wel sunt zijn…

    En met deze twee laatste luchtige reacties van Gast en Wim is aan alles toch weer een mooie positieve draai gegeven. Doet m’n oude hart goed.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?