Reageer op: Zo moet je een NEDERLANDS RIJBEWIJS wisselen voor een FRANS RIJBEWIJS

#214016
 Noë
Sleutelbeheerder

We zijn aanbeland in 2020. Geen 90.000 mensen die wachten op FR rijbewijs, maar 300.000. Mijn vrouw had in 3 maanden bericht uit Nantes. En een dépôt de permis, enkele dagen daarna haar FR rijbewijs. Zij was met haar aanvraag later dan ik. Ikzelf heb een échange 12 maanden geleden aangevraagd, 6 maanden voordat het NL rijbewijs verliep. Ik vecht nu al zo’n half jaar met CERT en ANTS. Recent eindelijk iemand aan de telefoon gehad. Zij kon me vertellen dat mijn dossier nog steeds niet was aangeraakt en dat ik maar geduld moest hebben.
Al die flauwekul die op de, overigens slecht toegankelijke sites van CERT en ANTS, wordt verkondigd kan ik met bovenstaand verhaal weerleggen. Een Russische roulette is het. Dinsdag een afspraak met een Défenseur des Droits en misschien daarna naar een advocaat (advocatuur die hier voltallig in hun 7e week staking verkeren). Intussen ligt mijn bedrijfje op apegapen, omdat ik me v.w.b. grotere afstanden niet mag verplaatsen, anders dan met de taxi.

Veel sterkte (en geluk) toegewenst aan de nieuwe kandidaten!

Gerard HELLEMAN

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?