Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205598
 bosbess
Deelnemer

Ik ken geen “legio voorbeelden” van mensen die tegen hun zin werden gedwongen om van provider te veranderen. Rob kennelijk ook niet, anders had hij er Wells Fargo niet met de haren bij hoeven slepen.

Er zijn uiteraard mensen die altijd bij KPN of Orange blijven hangen, omdat ze dat een veilig idee vinden. Dat wil niet zeggen dat je allerlei spookverhalen de wereld in moet sturen. Toen het bij mij niet werkte stond binnen de kortste keren een mannetje van France Telecom voor de deur om de lijn te controleren. Ik heb hem gevraagd waarom hij France Telecom zei, want dat bestaat toch niet meer? Inderdaad, zei hij, officieel voor het grote publiek zijn wij nu Orange, maar we werken (als onderaannemer) voor FT.

Omdat Jako niet gedegroepeerd is heeft hij twee telefoons: één (FT) om normaal te bellen en één (Orange) om (gratis) te telefoneren via de internet-lijn. Wanneer SFR de telefoonlijn voor hem opzegt en de internetlijn niet, dan zal dat wel weer ergens in een of ander protocol staan.

Dochterlief (gedegroepeerd) vertoeft momenteel in Nederland, dus ik ga haar er nu niet mee lastigvallen. Maar mij (gedegroepeerd) is niets bekend van zelf opzeggen van wat dan ook.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?