Reageer op: Hamon, Mélenchon, Jadot en Macron

Noë
Sleutelbeheerder

Krelis, In woonde eerst in een dorpje op een steenworp afstand van La Rochelle.
Ik bood eens een oude dame aan haar te rijden als ze naar de oogarts moet in de stad, ik reed er immers vaak genoeg naar toe en bussen op het platte land is een catastrophe.
Dat was niet nodig zei ze, ze kreeg een gratis taxi.
Nou kun je daar wat van vinden of niet, die service is er dus gebruik hem dan ook.
Je zou natuurlijk dat systeem efficienter kunnen maken, bijvoorbeeld een oogarts in een centrum in een dorp een middag per maand, ik noem maar wat.
Maar het kan nog erger!
Ik loop voor mijn controle in het ziekenhuis in La Rochelle, en toen was ik verhuisd.
Ik had nog een afspraak staan en wilde die niet veranderen, ik slaap wel op de boot.
Het secretariaat belde me op en bood me een taxi aan voor’t geval ik zelf niet wilde rijden.
Pardon, het is 500 km!
Dat maakte niet uit, de service bestaat dus gebruik die nu maar.

Macron, of ik moet me ontzettend vergissen, is een slim ventje.
Ik heb al ergens geschreven “hij zal het niet makkelijk krijgen” omdat hij waarschijnlijk ergens gaat snijden en dan komt er geheit weer een staking, maar het moet.

Ik ben het met je eens, hij praat wel erg makkelijk, maar ik neem aan dat hij de cijfertjes kent.
Je moet wel een ongelofelijke droplul zijn wil je jezelf zo introduceren terwijl je weet dat je na een paar maanden al afgaat als een gieter.
Ik zie hem daar niet voor aan.

Cees.

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?