Reageer op: Vuil trucje van CANAL DIGITAAL

#187565
 Noë
Sleutelbeheerder

Je oordeelt wel, je stelt “Als het inderdaad een omvangrijke operatie is die minimaal 2 weken duurt dan is er iets ernstig mis in het interne systeem van CD.”

Daar heb ik over geoordeeld. Nu jij het hebt uitgelegd snap ik het. Dat had CD ook aan mij kunnen vertellen. Dat had een stuk minder ergernis opgeleverd.

Voor doorgifte van Ned1-3 is de NPO de betalende klant tot 1/8/2014 en als ze slim zijn is er overleg geweest over de technische noodzaak om sommige kaarten eerder uit te zetten. Het zal de NPO een biet zijn.

NPO is de betalende klant? Dat mag je mij uitleggen.

Dat je ooit een kaart en apparatuur hebt gekocht met een éénmalige betaling verandert daar niets aan.

Er zijn genoeg bedrijven die mij dan gewoon nog als klant beschouwwen, en terecht. In jouw definitie ben je voor de aankoop geen klant en na de aankoop geen klant. Alleen tijdens de aankoop. Beetje vreemd, toch? Bovendien vraag ik niet veel van CD. Iets meer informatie waarom er nu al wordt uitgeschakeld had al geholpen. En een uitleg waarom er geen 1,2,3 abonnement is, daar was ik ook al blij mee geweest. Ik heb het diverse keren gevraagd. Ze antwoorden gewoon niet.

Je hebt al die tijd gratis kunnen profiteren van de Nederlandse belastingbetaler en dat stopt nu.

Ik BEN Nederlandse belastingbetaler! Ook in Nederland kun je gratis naar 1,2,3 kijken, Dat wordt uit algemene middelen betaald, net als zoveel voorzieningen. Als je dat profiteren noemt dan is iedere Nederlander een profiteur.

Je hebt de keuze om zelf te betalen maar dat wil je niet en CanalDigitaal is geen filantropische instelling.

Ik heb niet gezegd dat ik niet wil betalen? Ik wil niet voor 30 zenders betalen die ik toch niet kijk.

Geen enkele TV aanbieder in Nederland biedt een abonnement met alleen Ned1-3, waarom denk je zelf dat dat is nu je weet dat een provider minimaal 30 zenders moet doorgeven?

Ik weet inmiddels dat een provider minimaal 30 zenders moet doorgeven, dat heb je mij verteld. Ik weet nog steeds niet waarom.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?