Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #200346
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wie heeft er een betrouwbaar adres voor de aanleg van een zwembad.
    Dordogne, regio Sarlat.
    We willen graag voor mei nog een bad laten aanleggen.

    #200347
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Robert,

    Een betrouwbaar adres voor de aanleg van een zwembad heb ik niet voor je, maar wel wil ik je waarschuwen voor zwembad bouwers die zeggen voor mei nog een zwembad aan te kunnen leggen, je de offerte laten tekenen en laten aanbetalen. Daarna zullen ze inderdaad beginnen, maar dan zit je wel aan ze vast. Wanneer het zwembad vervolgens afkomt weet je pas wanneer het klaar is. Goede zwembad bouwers zitten voor de zomer al lang vol gepland met werk! Een tip is dat als je een vindt die zegt dat hij het kan, in de offerte een opleverdatum op te laten nemen en een boeteclausule wanneer er te laat opgeleverd wordt. Zelf ben ik aannemer en bouw ook zwembaden en zwemvijvers, maar ik kan je niet van dienst zijn voor 2014. Het zou wel een mooie klus zijn en lekker dichtbij, ik woon zelf in Aubas. Dat ligt bij Montignac.

    Groet, René Horstman.

    #200348
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hoi Rene, ik heb geen haast.
    Je mag wat mij betreft een offerte maken.

    Mijn vakantiehuis staat in Sergeac, 10 km van Montignac.
    Zit je verder al helemaal vol?
    Ik zoek namelijk nog een aannemer voor een kleine laagbouw aanbouw.

    Groeten Robert

    #200349
     Noë
    Sleutelbeheerder

    beste René

    ik heb een korte vraag wat gaat ongeveer een zwemvijver kosten van 5 x 4 meter.
    het gaat echt om een richtprijs er zijn nog geen plannen om zoiets te bouwen.

    #200350
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Robert,

    Misschien vind je het goed dat we een en ander verder per prive mail bespreken en dan kunnen we ook een afspraak maken om het pand bezoeken. Inderdaad is de agenda vol tot begin 2014. En uiteraard zijn we geintereseerd in beide projecten.

    Met vriendelijke groet,
    René Horstman

    #200351
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo La Gravetieré,

    Om een korte vraag kort te beantwoorden; Een zwemvijver kost ongeveer net zo veel als een goed zwembad. Zonder verdere informatie is dit niet verder te specificeren. Om je enig idee te geven kan je voor een kleine zwemvijver toch al gauw uitgaan van zo’n 20.000,- euro, maar een grote zwemvijver kan ook zo maar 100.000,- kosten. Voor een echte prijsbepaling komen er vele zaken aan de orde zoals;

    Soort ondergrond (zand, klei of bijvoorbeeld rots)
    Ligging op vlak of hellend terrein
    Gewenste grote en vorm
    Bereikbaarheid
    De afwerking; van eenvoudig tot zeer luxe of technisch ingewikkeld
    eventuele extra’s zoals verlichting, waterval, terrassen en dergelijke en ook de her aanleg van de tuin nadat de zwemvijver is voltooid.

    Normaliter werk ik als aannemer en zwemvijver bouwer tot maximaal een uur rijden van Montignac, en dat is dus in het grootste gedeelte van de Dordogne, maar ook in een stukje van de Lot en de Correze. Bij meer reistijd (in geheel Frankrijk) gelden andere voorwaarden (in overleg) maar ook dat is zeker mogelijk. Ook heb ik meerdere klanten in hun zelfwerkzaamheid begeleid en ondersteund in de aanleg van hun biologiche zwemvijver, en dat start dan al met het maken van de plannen voor de aanleg.

    Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is.
    Met vriendelijke groet,
    René Horstman

    #200352
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hoi Rene, mijn mailadres is beheer@cappetti.nl
    Kun je mij even je contactgegevens mailen, dan bel ik je op om een afspraak in te plannen.
    Groeten Robert

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?