Zoë, de franse politie en tupperware

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door bosbess.

  • Auteur
    Berichten
  • #190814
     bosbess
    Deelnemer

    La police se met au vert! Onder deze titel meldt Autmobile Propre deze week dat de franse politie in enkele franse plaatsen is overgestapt op de Renault Zoë. Eén lezer ziet al voor zich hoe de politie bij een wilde achtervolging van boeven plotseling moet stoppen om de accu op te laden. Maar een andere lezer ziet grote voordelen: bij een inbraak kan de Zoë geruisloos naderen en kunnen de agenten de dief op heterdaad betrappen (mits ze de sirene uitzetten). De plaatselijke Renault-dealers varen wel bij deze “reclame”: de verkoop van Zoë’s is bij hen sinds het voorbeeld van de politie sterk gestegen.

    Ook Renault zelf gaat aan de weg timmeren. Het bedrijf is al begonnen met het aanbod voor de Nissan Leaf te evenaren, maar er staat ook nog iets spectaculairs op het programma:

    Club ZOE: Renault va vendre des voitures électriques comme des Tupperwares bericht Automobile Propre. De bedoeling is om gastheren en -vrouwen te werven die bij hen thuis voor een aantal vrienden en bekenden gezellige avondjes gaan organiseren om de Zoë aan de man te brengen. Eerst worden de gasten volgegoten met drank (te leveren door Renault) en daarna begint het programma: filmvertoning enzovoort. Daarna mogen de gasten even aan de door Renault speciaal ter beschikking gestelde Zoë ruiken, ze krijgen een demonstratie van het opladen van de accu en vervolgens mogen ze een afspraak maken voor een proefrit.

    Automobule Propre ziet als enig nadeel dat de vriendschap tussen de betrokkenen wel eens een deuk zou kunnen oplopen door de commercie. Maar ach, zegt de auteur, met Tupperware is het ook gelukt… Ik denk dat ik me maar als gastvrouw ga aanmelden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?