Wijn aan gort

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #194464
     bosbess
    Deelnemer

    Tot mijn verbazing/plezier zag ik dat Wijn aan gort vanavond weer wordt uitgezonden. Nieuwe serie? Herhaling? Het stond er niet bij. Ik zocht in mijn oude geheugen, helaas, de beschrijving kwam me niet bekend voor. Dus gegoogeld. Zo kwam ik bij Omroep Max. Wat ik ervan begrijp herhalen ze iedere dinsdag de eerste serie (2012) en daarna begint op 5 november het tweede seizoen. Ik verheug me nu al op dat rare mannetje met die merkwaardige sik, dat zelf een “château” in Frankrijk exploiteert en in de tv-uitzending franse collega’s bezoekt. Ik ga zeker de eerste serie nog een keer kijken. Warm aanbevolen voor iedere Nederlander in Frankrijk die de eerste serie heeft gemist.

    #194468
     Noë
    Sleutelbeheerder
    #194465
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Meneer Ilja Gort,
    begenadigd reklame muziekjes schrijver.
    En nu een goede wijnmaker, en dat vind ik nou leuk.
    Het leven omgooien en opnieuw beginnen.

    Top leuk om naar te kijken.
    Albert

    #194466
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gort? Voor mij een slimme marketeer. Heerlijk filmpje Steven. Dat bedoel ik nou.
    Die wijn van hem één keer geprobeerd. ………………….

    #194467
     bosbess
    Deelnemer

    Leuke parodie Steven, maar leuker dan de echte? Dat kan bijna niet, de man is al een parodie op zichzelf. De enige die hem nóg karikaturaler zou kunnen maken is Kees van Kooten. Ik zag nu trouwens pas voor het eerst dat die twee kurkentrekkers onder aan zijn kin geen gesplitste sik zijn maar de uiteinden van een uit z’n krachten gegroeide snor. Ik blijf het een komische rn onderhoudende serie vinden, met mooie plaatjes van de franse campagne.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?