Welke makelaar

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #192584
     Anoniem
    Inactief

    .

    #192586
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Cees,

    Wij hebben enkele keren met succes een huis verkocht via immogo.com, deze site is internationaal en wordt goed bekeken.
    Ik heb een lijst samengesteld van websites waar je je huis op kunt vermelden.Als je hiervoor geïnteresseerd bent laat het mij even weten.

    Veel succes met de verkoop,
    met vriendelijke groet
    Paul

    #192587
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Paul,

    Ik ben ook wel geïnteresseerd in die lijst. Kan ie niet gewoon als antwoord geplaatst worden? Dan hebben toekomstige bezoekers van infofrankrijk.com en/of verkopers er ook nog plezier van.

    Groets,
    Kobie

    #192588
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Kobie,

    Jij hebt gelijk, dat is inderdaad handig.
    Ik zal het voorbereiden en hier plaatsen.

    Met vriendelijke groet
    Paul

    #192589
     Anoniem
    Inactief

    .

    #192590
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Het kan, denk ik, onder de noemer van het verstrekken van informatie. Hij heeft gelijk als je het alléén voor je eigen toko zou doen.

    #192591
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Goedemiddag. Wij willen ons huis ook te koop zetten, maar mijn gevoel zegt, dat als het bij meerdere makelaars te koop staat, men er harder aan zal trekken, dan wanneer één makelaar de exclusiviteit heeft. Misschien zou dat een reden kunnen zijn, Cees, om toch meerdere makelaars in te schakelen.
    En ik zou ook heel blij zijn met de genoemde informatie, Paul.
    Lisette

    #192592
     Anoniem
    Inactief

    .

    #192593
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Willen we eerst even de informatie lezen onder Wonen>Makelaars? Daarin staat de algemene informatie over hoe om te gaan met de (Franse) makelaars.

    Wim

    #192594
     Wim Bavelaar
    Moderator
    Quote:
    Quote uit Chambres dHotes Les Vieilles Tantes op 11/06/2013 13:15
    as ’tmag van meneer Bavelaar 😉

    Nee, dat mag dus niet. Er staat al een lijst met de belangrijkste grote Franse makelaarshuizen op de website en de Nederlandse bemiddelaars die actief zijn in Frankrijk. Websites die diensten aanbieden, mogen adverteren.

    Wim

    #192595
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Op deze site is een lijst van makelaars te vinden op: https://infofrankrijk.com/wonen-2/makelaars/makelaars-adviseurs#anker2

    #192585
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Chambres dHotes Les Vieilles Tantes op 11/06/2013 08:19

    Dan blijft er een vraag over voor op het forum; hoe kan ik het beste het huis aanbieden aan buitenlandse geïnteresseerden?

    Ik vind dit een plezierige site; is ook voor particulieren die zelf hun huis verkopen: http://www.green-acres.com/
    Deze is speciaal voor particulieren: http://www.pap.fr/

    JS

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?