Vreemd gedrag telefoon

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187495
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo

    Onze telefoon doet het niet meer!

    Installatie:
    telefoon aansluiting met ISDN
    Neufbox
    hierop de telefoon en computer aangesloten

    Situatie:
    De computer maakt normaal verbinding met internet zonder hapering
    Met de telefoon kunnen we niet meer bellen.
    Inkomende gesprekken kunnen we normaal beantwoorden
    Uitgaande gesprekken kunnen we niet voeren, want de lijn lijkt “dood”.

    De telefoon nu buiten de Neufbox om direct op het telefoonstopcontact aangesloten. Geen resultaat.

    Voor mij is dit een vreemde situatie, want als de lijn “dood” is zal er ook geen verbinding met internet kunnen zijn.

    De telefoon is getest bij de leverancier en blijkt goed te werken. De leverancier kon géén verklaring vinden voor deze situatie.

    Wie kan mij hiermee verder helpen?

    Bij voorbaat hartelijk dank
    Paul

    #187496
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik zou via de mobiel zsm contact opnemen met Neuf. Die kunnen on-line heel veel bekijken. Probleem in de centrale, probleem in de box (neem aan met adsl en geen isdn). En mocht er alleen een adsl abonnementbzijn, dan werkt een gewone telefoon niet op de lijn, uitsluitend na de box. Enfin, hier spreekt een leek, die vele malen door SFR en tegenwoordig Orange goed geholpen is.

    #187497
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo JP
    Voor een leek een goed advies, dit bracht mij op het idee dat het voor mij ook mogelijk was om op internet te kijken of er een storing is. Het blijkt inderdaad dat er geen telefoonsignaal is. Heb SFR hierover een email gestuurd, dus dan zal het wel goed komen .
    Hartelijk dank, vriendelijke groet
    Paul

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?