Vooralsnog vind ik het geen handzame site….

Dit onderwerp bevat 27 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #194273
     Noë
    Sleutelbeheerder

    …kan iemand mij uitleggen hoe ik gebruik kan maken van de infofrankrijk.com of wonen en leven in frankrijk sites?

    Op dit vind ik het niet zo gebruiksvriendelijk.

    ‘Warme’ groet Eveline

    #194293
     Anoniem
    Inactief

    Goedemiddag Eveline.
    je bent al ingelogd, daarna heb je de bavards rubriek gevonden, en op dezelfde manier kun je alle andere rubrieken vinden.
    De rubrieken zijn verschillend van onderwerp, dat kun je lezen per rubriek.
    Als je een vraag hebt over de tuin, dan ga je naar de rubriek ecologische hoek (tweede rubriek van boven) en daar zie je al “tuinieren” in het rijtje staan.
    Als je wilt antwoorden tiep je gewoon je tekst in het tekstvak onder.
    Plaatjes plakken is iets ingewikkelder, maar dat kun je vinden als je in de rubriek forum en website (laatste rubriek) kijkt.
    Een kind kan de was doen, zo simpel is het allemaal.
    Dit forum is net zo gebruiksvriendelijk als een fiets met versnellingen, gewoon een paar keer op bezoek komen en dan gaat het vanzelf 😉
    De eerste dag op het forum en zeggen dat het niet gebruiksvriendelijk is vind ik een beetje gewaagd, we hebben soms hele lange tenen 😉
    Om je gelijk van repliek te dienen; dit forum is zo veelzijdig en wordt door zoveel mensen bezocht dat het uniek in zijn soort is, ik ken geen ander forum waar zoveel vaste leden soms tot in de puntjes de zaken uitleggen.
    Let op, deze rubriek “entre bavards” wat vrij vertaald “tussen babbelaars” betekent, is min of meer de kroeg van de site, je kunt hier leuke en opmerkelijke onderwerpen en reacties vinden, maar het kan er ook wel eens flink aan toe gaan.
    Juist omdat we zo zijn hebben we een hechte band met elkaar en is iedereen reuze tevreden over de site.
    Veel leesplezier en hopelijk kom je ons “vrouwenteam” versterken, Bosbess zal blij met je zijn.

    #194294
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Welkom Eveline, en Cees heeft gelijk. Maar natuurlijk niet altijd !
    Zo lukt ’t mij nog steeds slecht plaatjes te plakken …

    Peter.

    #194295
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Eveline,

    Welkom op deze voortreffelijke site waar u meteen al bent verwelkomd door Cees, de grootste “babbelaar” van deze site.

    In de kolom aan de linkerzijde ziet u uw beeldmerk “avatar” staan, daaronder staat vermeld in welke categorie u valt door het aantal berichten die u heeft vermeld.
    Kijk voor de aardigheid eens bij Cees…….hiermee heeft hij bewezen, dat hij zéér actief is op dit forum. U bent gewaarschuwd 🙂

    Prettig weekend gewenst, met vriendelijke groet
    Paul

    #194296
     Noë
    Sleutelbeheerder

    #194297
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit P’Homme de la Terre op 27/07/2013 16:52
    Zo lukt ’t mij nog steeds slecht plaatjes te plakken …

    Peter.

    Beste Peter,
    Het invoegen van foto’s is werkelijk niet zo moeilijk als het lijkt.

    Onderaan dit scherm ziet u een drietal buttons “bestand kiezen” u klikt hierop waarna zich een scherm op uw computer opent met het bestand waarin zich op uw computer foto’s bevinden. U klikt op één van deze foto’s en vervolgens op “openen” op het geopende scherm.

    Nu ziet u bij één van de drie buttons onderaan het scherm de naam van het door u gekozen fotobestand staan, in mijn voorbeeld “appeltaart.jpg.

    Natuurlijk weet ik wel dat u dit zélf had kunnen bedenken, maar ik wil graag laten zien dat ik een heerlijke appeltaart kan bakken………:)

    #194298
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Om van het internet plaatjes in te kunnen voegen, gaat u als volgt te werk:
    U klikt op het icoon “foto” boven dit venster.
    Vervolgens verschijnt dit:
    Tussen , voegt u de link in naar de foto die u wilt invoegen.
    Bijvoorbeeld:[https://infofrankrijk.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://infofrankrijk.com/wp-content/uploads/avatars/79/1355753221-bpfull.jpg&w=60&id=79&random=1355753221]

    Met als resultaat uw avatar.

    Simple comme dit bonjour.

    Met vriendelijke groet,
    Paul

    #194299
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja, maar Peter heeft een Apple….. :))

    Steven

    #194300
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Taciturne op 27/07/2013 17:55
    Ja, maar Peter heeft een Apple….. :))

    En ik doe ’t bovendien liever met letters & leestekens, net als Kees van Kooten maar dat dorst ik pas toe te voegen toen ’t plaatje erin stond.

    Peter.

    1p791-Van-Kooten-Caravan.jpg

    #194278
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Taciturne op 27/07/2013 17:55
    Ja, maar Peter heeft een Apple….. :))

    Steven

    Die had ik ook, maar van die apple heb ik een taart gebakken, zie foto.

    Vriendelijke groet
    Paul

    #194279
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @Peter,

    Prima gedaan zo!!

    Vriendelijke groet
    Paul

    #194280
     Noë
    Sleutelbeheerder

    De eerste reactie op die van mij geeft mij de vrijheid om te vragen wie ‘Bosbess’ is want de ‘oude tante’ zegt mij in deze niet zoveel en het is al helemaal niet de bedoeling om op lange tenen te trappen.Als ik er al op getrapt hebt, mijn excuse bij deze.

    Het is voor mij even zoeken om hier in thuis te raken.

    Eveline

    Met dank voor de reactie

    #194292
     Anoniem
    Inactief

    Niet op z’n kop?
    Wellicht de beroemdste taart ter wereld komt uit het gehucht Lamotte-Beuvron.
    De zusters Tatin draaide daar een restaurant, en op een goede dag met een groep jagers werd de taart vergeten die in de oven stond te aan te branden.
    De legende gaat dat een van de zussen ontdekte dat in de taartvorm alleen maar appeltjes zaten, verdikkeme de taartbodem vergeten.
    Snel werd door zus Tatin een paté op de taart gelegd en schoof ze alles wederom de oven in.
    De beroemde Tarte Tatin is geboren (1800 zoveel), de jagers smulden, en tot vandaag de dag geld een stelregel, als je uitgenodigd wordt voor een etentje en je weet niet wat je mee moet brengen (bloemetje, wijn?) koop een echte door de bakker gemaakte tarte Tatin en je kunt niet meer stuk.

    Bosbess is een van de dames hier op de site die zich een beetje alleen voelt tussen al die kerels 😉
    Ze heeft wel eens eerder aangegeven dat er meer dames zouden moeten komen.
    We gaan een keerpunt in met de site, goed zo.

    #194291
     bosbess
    Deelnemer

    Dag Eveline, welkom. Voor nieuwelingen is de site inderdaad niet makkelijk toegankelijk, maar het went. De inhoud ervan maakt het zeker de moeite waard om even door te bijten. Ik ken geen site waar zoveel voor Nederlanders praktische, interessante en belangrijke informatie is te vinden en geen forum waar vaak (niet altijd) zo goed beargumenteerd wordt gediscussieerd en op vragen zulke deskundige antwoorden worden gegeven.

    Wel is het forum een mannenbolwerk. Inderdaad zou ik het fijn vinden als er meer vrouwen aan zouden deelnemen, maar ik maak me niet meer blij met een dode mus. De meeste verdwijnen weer geruisloos of doen maar héél af en toe een duit in het zakje. Ik ben er zo’n twee jaar geleden bij gekomen en ik kan je vertellen dat ik in die tijd heel wat over me heen heb gekregen. Gelukkig lang niet van iedereen. Zolang je reageert zoals van vrouwen in het algemeen wordt verwacht is er weinig aan de hand: dus een niet al te uitgesproken mening en vooral niet scherp. Ook niet ironisch of sarcastisch, tenzij met een heleboel smileys, anders wordt het serieus opgevat en voelen sommigen zich op hun pik getrapt.

    O foei, ik vergeet dat je geslachtsdelen en zogenaamde schuttingwoorden hier alleen mag aanduiden met begin- en eindletter met puntjes ertussen, p.k dus. Verder mag je hier werkelijk alles zeggen en iedereen persoonlijk beledigen zoveel je wilt, als het maar in woorden gebeurt die het burgerlijk fatsoen niet aantasten. Dat is in naam van de vrijheid van meningsuiting die onze voortreffelijke webmaster Wim Bavelaar als oud-journalist hoog in het vaandel heeft. Ik ook trouwens, maar met (ruime) grenzen. Ook verdient het aanbeveling om, als je een andere mening hebt dan iemand anders of dan de meerderheid die hier regelmatig aan het woord komt, je bijdrage te beginnen met “Met alle respect, maar…” of “Sorry, ik kan het natuurlijk mis hebben, maar…”, enzovoort.

    Kortom, voor een vrouw is het hier het veiligst om altijd vriendelijk te blijven, je op de vlakte te houden en over dagelijkse praktische zaken te babbelen. Dat heeft weer het nadeel dat er niet of nauwelijks op je bijdragen wordt gereageerd, zoals een andere deelneemster mij eens per email toevertrouwde. Of je moet een dikke huid hebben, stevig in je schoenen staan en het verdommen om je te laten wegjagen. Ook mag je hier zoveel vragen stellen als je wilt, je krijgt altijd minimaal één deskundig antwoord, want er zijn vele deskundigen onder de leden van dit forum.

    Ik heb dit geschreven als welkom en als waarschuwing, want een gewaarschuwd mens telt voor twee. Maar ook heb ik het geschreven als warme aanbeveling, in de hoop dat ook jij zult blijven.

    #194290
     Anoniem
    Inactief

    Nou nou nou Bosbess, zo erg is het nou ook weer niet.
    Idd worden schuttingwoorden geweerd door meneer Bavelaar, ik vind het zelf ook wel bescheiden eerlijk gezegd, al ben ik waarschijnlijk ook diegene die de meeste knopen legt.
    Maar om nu zo van wal te steken, dat is ook een beetje overdreven, je zou Eveline zo wegjagen met al die angstmakerij.
    Er zijn hier meer vrouwen actief, alleen op een andere manier dan jij, en deze hebben nooit problemen gehad naar mijn weten, dus je zou ook kunnen zeggen dat het misschien aan jou zelf zou kunnen liggen.
    Dit een mannenforum, belachelijk, natuurlijk worden er veel mannenzaken besproken, willen we het over luiers en babypoeders hebben? Ik ben die vraag nog niet tegen gekomen maar die zal ook ongetwijfeld beantwoord worden.
    Het ligt aan “jullie” zelf om je schuil te houden en dan te zeggen, onze stem hoor je niet!
    Jij, en ook Eveline kan reageren zoals je wilt, en op de manier die je wilt, en de heftige reacties die daar soms op ontstaan verschillen niet van die tussen mannen, vraag maar eens hoe vaak men met ene bruintje in aanvaring kwam.
    Als je keihard iets beweert, mag je ook verwachten dat de wind van de andere kant komt, en als jouw geheime briefschrijfster beweert dat ze geen reacties krijgt zal dat niet aan ons liggen maart eerder aan haar.
    Het digitale leven verschilt niets met het werkelijke leven, jouw digivriendin zou in het werkelijke leven beschouwd kunnen worden als mij schoonzus, ze komt bij je in de kamer zitten, knikt vriendelijk maar heeft niets te zeggen.
    Aan het einde van de (gelukkig korte) vakantie zegt ze, met jullie valt ook weinig te praten zeg, opgelucht haal ik adem als de dode mus wegrijd, eindelijk weer leven in de brouwerij.
    Nee, dan beter mijn zwager, die komt met grote passen binnen, banjert door je hele leven heen als een orkaan, discussies als tornado’s knetteren met donder en bliksem over het terras, en na een paar flessen wijn lig je moe en voldaan in bed, weer een dag.
    Kortom, ik veeg je hele verhaal met een volmaakte glimlach van de tafel, want een vrouw kan hier net zo vrouw zijn als ze wil, net als een homo hier net zo homo kan zijn als hij/zij is.
    Natuurlijk zal er best zo nu en dan een wenkbrauw opgetrokken worden, maar dat is net als vroeger om de tafel onder de kroonluchter, de een is makkelijker in omgang dan de ander.

    Ik heb zojuist twee alleraardigste dames uitgezwaaid in een godskolere mooie 8 cilinder audi sport, man wat een geluidje, ik kan me voorstellen dat veel bmw rijders overgestapt zijn.
    De twee mamma’s hebben met veel genoegen gelogeerd in onze chambres d’hôtes waarbij de deur plat gelopen werd door de buurt, men-had-gehoord, (‘k had het stiekem gefluisterd bij de bakker) dat er twee moeders bij ons waren, en met bescheiden moed probeerde men een indruk te krijgen van deze nieuwe vorm van leven op de franse planeet, een model wat streng bevochten wordt en door sommigen te vuur en te zwaard uitgeroeid dient te worden.
    Menig boerenkop draaide zich een slag in de rondte waarbij je de wervels bijna hoorde knakken, als twee bloedmooie meiden met een baby op hun mountainbikes tussen korenakkers en zonnebloemvelden toeren “het mocht nie woar wezen jong” .
    Trots als een aap verkondig ik de blijde boodschap, ‘zie hier dorpsbewoners, dit is de nieuwe toekomst, wen er maar vast aan’.
    De kleine meid, vrolijk als ze is en totaal niet verlegen, wrijft over haar wangen als buurman ze een knuffel geeft als groet, “ça piqué”
    ‘Dat is waarschijnlijk ook het enige verschil’ zegt buurman, ‘ze mist een prikkende vaderbaard maar verder dunkt me is ze dolgelukkig.’

    @ Paul; Ik ben waarschijnlijk een van de oudste deelnemers hier, vandaar mijn veelvuldige ervaringen/aanvaringen, en verhalen.
    Tevens ben ik zeer actief in het dagelijkse (zakelijke) leven, dus automatisch maak je meer mee als een gepensioneerde die de geraniums moet besproeien in deze hete dagen.
    Wij hebben een chambres d’hôtes die door velen bejubeld wordt, mede dankzij mijn openhartigheid en de vele verhalen, zien eten doet eten, zo is het ook; horen vertellen doet vertellen.
    Tegen vele adviezen in hebben we geen radio en geen tv in ons etablissement, ja, soms wordt je knettergek van de stilte als mensen als dooie mussen zitten te eten, maar dat gebeurt slechts een of twee keer per jaar.
    Gisteravond had ik voor de visite een “table fruit de mer” gemaakt, en toen zegt een van de moeders ‘ik weet niet wat het is maar thuis zit ik met de computer op m’n knieën en twee mobieltjes naast me op de bank naar een film op tv te kijken, wat een zalige rust hier, ik waan me in een wereld van vroeger, heerlijk’.
    We babbelen, de chomage wordt besproken (moeder is eigenaar van een broodfabriek en zit dringend te springen om 26! m/v personeel) en ook andere politieke zaken en religieuze eigenaardigheden van dit land worden uitvoerig besproken, en de gasten vergelijken hun aller regio’s, kortom, voor een allochtoon een leerzame avond.
    Deze site is voor Nederlanders die in Frankrijk (gaan) wonen, ik probeer een steentje bij te dragen aan de informatie die men nodig kan/wil hebben, ook al is dat soms negatief.
    Als ik deze site had gekend voor ik hier kwam wonen, dan was ik waarschijnlijk niet hier in de Charente Maritime gaan wonen maar eerder verder naar het zuiden.
    Ik heb daarom ook de mensen die reageren op onze “cdh te koop” (en soms al zijn geweest voor bezichtiging) uitdrukkelijk aangeraden om zich aan te melden op deze site.

    #194277
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @Bosbess, zo als jij het verwoordt begrijp ik nu waarom ik bij degenen hoor, die een keer heeft geprobeerd te reageren en er huiverig voor is om zich verder te manifesteren. Ik moet erbij zeggen dat ik ook moeite heb met té uitgesproken egocentrische meningen, daar kan ik niet tegenop, en zou voor mij verspilde energie zijn. Desalniettemin lees ik regelmatig mee, en verwijs ik ook regelmatig naar deze site voor de basisbehoeften in dit land. Als ik mee kan doen met een discussie zal ik me er niet van weerhouden hoor 😉

    #194288
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ok, ok, ik neem mijn woorden terug. Vanochtend even beter om me heen gekeken. En ja, het ziet er goed uit.

    bientôt

    Eveline

    #194289
     bosbess
    Deelnemer

    Mooi zo Eveline, hopelijk inderdaad tot gauw.

    Cees: de vrouw over wie ik sprak is niet mijn vriendin. Zij schreef mij naar aanleiding van een buitengewoon onaardige reactie van een forumlid op een doodgewone vraag van haar. Zij voegde er aan toe dat ook als zij eens haar mening over iets anders gaf, er nooit een antwoord op kwam. “Gek hè?”, schreef ze. Ik ga hier geen details geven, omdat het privé-correspondentie betreft. We hebben verder geen contact. En ja, zo erg is het dus wél. Kijk maar wat er met de vraag van Eveline gebeurt. Je bent de enige man die er echt op ingaat. En zou je je niet eens afvragen hoe het komt dat je schoonzus bij jou geen mond opendoet en blij is als zij ook weer eens iets kan zeggen? Kennelijk kan ze ergens anders wél haar woordje doen.

    Dag Louise, ik herinner me je nog heel goed en ook hoe blij ik was met je komst een tijdje terug. Je schreef goed en leverde een prima bijdrage. Toen verdween je weer uit het zicht. Jammer. Ik kan niemand overhalen om deel te nemen aan dit forum, maar ik zou het op prijs stellen als je meer van je liet horen. Al doende leert men. En een geestelijk harnas helpt. Ook bij mij heeft dat moeten groeien, mede door de support die ik van sommige mannen kreeg, privé en af en toe ook op het forum.

    Op een heel ander forum is tussen de mannen één vrouw actief (niet ik). Zij schreef laatst dat al die kerels altijd bezig zijn met een wedstrijd wie het verste kan pissen. Tja, daar kunnen (en willen) wij toch nooit tegenop…

    #194287
     Anoniem
    Inactief

    Zucht, bosbess, je bent soms een ongelofelijk moeilijk mens.
    “Ik ben de enige man die er echt op ingaat”
    Dear bess, what is daar dan mis mee? Eveline vraagt toch iets?
    Je beschuldigd me van iets, en verdorie nog aan toe je zet er zelf een lap tekst neer met beklagenswaardige betogen die kant nog wal raken en dan heb IK het gedaan.
    Het moet toch niet gekker worden met jouw zeg.
    Eveline vraagt iets, ik antwoord daar op, vervolgens komt bosbess enkele berichten later met een verhaal dat vrouwen buitengesloten worden en dat er niet gereageerd wordt op hun berichten, en nog geen vier uur later verwijt ze diegene die dus gereageerd heeft op een bericht van een vrouwelijk forumlid dat hij dat niet had moeten doen.
    Ik denk dat je een poosje van de canabis af moet blijven bosbess 😉

    #194286
     bosbess
    Deelnemer

    Ik wil even twee dingen rechtzetten:

    1. Als door mijn bovenstaande reactie de indruk mocht zijn ontstaan dat ik vind dat de mannen in dit forum doen aan wedstrijden vérpissen, dan wil ik uitdrukkelijk verklaren dat dat niet de bedoeling was. Ik vind zelfs het tegendeel: op deze site wordt slechts door één persoon aan vérpissen gedaan en dat is Cees. Maar die heeft dan ook een enorme voorraad tot zijn beschikking.

    2. Die hoeveelheid ontstaat uiteraard niet vanzelf. Nogal wat van zijn bijdragen zijn doorspekt met roseetjes, glazen champagne (bij het ontbijt) en cognacjes als welkom of als apéro en digestif. Vaak geven ze mij de indruk, naar de lengte en de samenhang ervan te oordelen, ook onder invloed van deze alcoholische versnaperingen te zijn geschreven. Dat moet ieder voor zich weten, maar ik wil met klem de beschuldiging (onder invloed?) ontkennen dat ik behalve 2 à 3 light-biertjes per (over)dag welke drug dan ook tot mij neem. Als ik met mijn kinderen uit eten ga en ik à midi een glaasje wijn drink, blijft mijn bier in de koelkast. Ik ben een fervent anti-roker (helaas maakt dat mij in een andere bijdrage van Cees tot rookverslaafde). Héél lang geleden, in mijn jeugd, heb ik het genoegen mogen smaken om via een paar alternatieve Amerikanen kennis te maken met een zelfgebakken zogenaamde space-cake. Erg leerzaam om proefondervindelijk te begrijpen wat hash met je doet maar, voor mij althans, niet voor herhaling vatbaar. Dat neemt niet weg dat ik hash bepaald niet gevaarlijker vind dan alcohol. Het enige gevaar schuilt m.i. in de illegaliteit waartoe hash nog steeds is veroordeeld.

    #194285
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bosbess… wederom een zucht !
    Nu kunnen we weer lekker over hasj gaan keuvelen. Je doet me denken aan m’n schoonmoeder ……. en neen …. dat is niet positief! 🙁
    Wellicht kun je een betoog houden over mijn schoonmoeder of de jouwe ???? 🙂

    #194281
     Wim Bavelaar
    Moderator
    Quote:
    Quote uit Eveline op 27/07/2013 14:56
    …kan iemand mij uitleggen hoe ik gebruik kan maken van de infofrankrijk.com of wonen en leven in frankrijk sites?

    Ook van mijn kant hartelijk welkom. Inmiddels hebben forumleden duidelijk gemaakt dat de toegankelijkheid van website en forum groot is. Het is even wennen en thuis raken.

    Wim

    #194282
     bosbess
    Deelnemer

    Dag Paul, niemand kan zich veroorloven, en al helemaal niet in Frankrijk, om zich op een openbaar forum, waar Jan en alleman én Big Brother meelezen, onterecht te laten beschuldigen van het gebruik van illegale drugs. Ik word niet gauw kwaad, maar deze insinuatie deed voor mij de deur dicht. Dat ik mijn reactie eindigde met een beschouwing over hash in het algemeen moet je zien als een poging om de “discussie” nog enigszins in goede banen te leiden.

    Voor het overige had ik een schat van een schoonmoeder en voorzover ik tot nu toe heb begrepen, ben ik dat ook. Uitgezucht?

    #194276
     Anoniem
    Inactief

    Bosbess zie je nou werkelijk niet in wat voor een vreemde dingen je opschrijft?
    Je zegt in een eerdere reactie “Ook niet ironisch of sarcastisch, tenzij met een heleboel smileys, anders wordt het serieus opgevat en voelen sommigen zich op hun pik getrapt.”
    Daarna zeg je, de mannen reageren niet op berichten van vrouwen, en als ik dat doe, zeg je “Je bent de enige man die er echt op ingaat.”
    Dan maak ik een grapje (met smiley) en dan wordt je boos, en nu beweer je zelf dat mijn berichten doorspekt zijn met champagne en cognac, en je durft zelfs te suggereren dat mijn schrijfsels onder invloed van alcohol geschreven zijn (zonder smiley)
    Dit onderwerp ging zo leuk, tot jij je ermee bemoeit ;-(

    Eveline, je hebt hier een perfect voorbeeld hoe het soms loopt op het forum.
    Welkom nogmaals, mocht je al niet gillend zijn weggelopen 😉 (let op de smiley)

    Ik ben hier weg, ik waag me niet meer aan deze draad.
    15325353yk.jpg

    #194283
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Tja Cees, zo zie je maar weer eens opnieuw hoe de BosBeß a) domineert en b) ongrijpbaar de zaken kan voorstellen.
    Geachte mevrouw B., eerder noemde ik u ’n politica. In rond Amsterdams maak ik daar gladakker van. En uw geslacht interesseert me hoegenaamd niet, by the way.

    Peter.

    P.S. Met excuses aan Eveline, normaliter ontsporen hier draadjes nooit zo ernstig. Maar één brebis galeuse kan ’n hoop verzieken.

    #194284
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Teruggekomen van een dagje “travail civique” onder de koperen ploert, val ik om van verbazing over deze discussie.
    Zullen we alsjeblieft Eveline de kans geven zelf haar oordeel te vormen over dit, voor mij précieuze forum, zonder haar te souffleren met visies en meningen die erg persoonlijk zijn?

    Gezien de enkele zinnen die ze als eerste voetstappen op dit forum heeft gezet, zou ze dit best kunnen zonder ingefluisterd te worden door gefrusteerde maar nog altijd aanwezige andere deelnemers.

    Dank U.

    Steven

    #194275
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Welkom, Eveline,
    man of vrouw, iedereen welkom hier.
    En, beste forumgenoten: laten wij haar nu zelf haar oordeel vormen?

    #194274
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ook ik zeg Welkom Eveline.
    Even wennen aan de site en je vindt een schat aan informatie. Daarnaast, m.i.belangrijker nog, de gemiddelde deelnemer hier meldt zich vooral als hij/zij iets zinnigs te zeggen/delen heeft over een bepaald onderwerp, dat vind ik het mooie. Iedereen kan daar zijn voordeel mee doen, ik hoop dat dat zo blijft.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?