Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door Rob van der Meulen.

  • Auteur
    Berichten
  • #208442

    Een vide-greniers, er lagen veel boeken op de grond en in kartonnen verhuisdozen. En ik had me voorgenomen daar niet naar te kijken. En toch viel mijn oog op iets dat ik niet nodig had: een nog compleet nieuwe “Complete DIY Manual” uitgeverij Collins (1993). Meer dan 500 pagina’s en ook een hoofdstukje over de aanleg van de elektrische installatie volgens de Engelse normen. Kan misschien nog een keer van pas komen bij het doorgronden van de Britse zieleroerselen wanneer ze weer eens een voor mij niet helemaal duidelijke vraag stellen over de Franse regels. Ik aarzelde nog: is het die ene euro wel waard, wat moet ik er mee. De tekst op de achterflap trok mij over de streep: The most comprehensive and up-to-date DIY guide ever published”.
    Wat wil je nog meer?

    Dat wist ik eigenlijk al. Want dit soort boeken heeft de onhebbelijke eigenschap altijd op een andere plek te zijn dan waar je ze op dat moment nodig hebt om snel iets op te zoeken. Je wilt informatie hebben, hier en nu, en meteen graag. Het internet als antwoord op bijna al uw problemen. SystèmeD speelt hier op in met nu weer een ander verhaal: Trucs et astuces pour bien carreler soi-même. Van eenvoudige reparatiewerkzaamheden inclusief schoonmaakrecepten uit grootmoeders tijd tot aan het grotere vloertegelwerk. Ik herinner me trouwens nog een paar eerdere verhalen over vloeren met tomettes, zullen ongetwijfeld nog ergens op de website staan.

    En nu ik dit zo opschrijf realiseer ik me dat ik al jaren van plan ben een paar losliggende tomettes in onze keukenvloer een keer vast te zetten. Geen nood, het is straks Oud en Nieuw, bijschrijven op het lijstje met goede voornemens voor het nieuwe jaar.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?