Verzorgde Franse Presidenten

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door bosbess.

  • Auteur
    Berichten
  • #207063
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zowel Hollande als Macron laten dagelijks hun gezicht verzorgen en dat mag best wat kosten…

    Mark Rutte kan ook wel wat mooier gemaakt worden, het gezicht van de Nederlandse regering is ons uithangbord, daar moeten we niet zuinig over doen, ‘het oog wil ook wat’.

    #207071
     bosbess
    Deelnemer

    Een leuk hoofd is altijd mooi meegenomen in het leven, maar ik zit er echt niet op te wachten dat politieke hotemetoten zich mooier maken. En zeker niet voor de kapitalen die dat schijnt te moeten kosten. Voor een tv-optreden worden ze sowieso (gratis) geschminkt. Dat vind ik meer dan genoeg.

    Voor de meeste politici geldt trouwens:
    Al draagt de aap een gouden ring
    het is en blijft een lelijk ding.

    Toevallig niet voor de franse president en, naar mijn smaak, ook niet voor Mark Rutte. Ze zijn dan ook nog jong. Die smoelwerken zijn voor mij mooi zat en behoeven geen kostbare restauratie- en onderhoudswerkzaamheden. Het gaat bij politici om wat ze zeggen en wat ze doen, niet of ze mooi zijn. Wel of ze een sympathieke uitstraling hebben, maar die is helaas niet inbegrepen bij schoonheidsbehandelingen. Kijk maar naar Angela Merkel. Een sympathiek gezicht, maar mooi? Toch is ze een van de invloedrijkste vrouwen ter wereld.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?