Verzekeringsagent?

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 6 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #196722
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bestaat er zoiets als een onafhankelijke verzekeringsagent?

    #196726
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja, Elke. Zoeken op courtier. ’n Uitstervend beroep ?
    In Montluçon (03) zit bij voorbeeld “Camac”, Michel Mauchet c.s. en dit is geen reclame want ik zeg toch niet hoe tevreden ik over deze tussenpersoon ben ?

    Peter.

    #196727
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dank je. Ik heb ook vandaag mijn Franse leraar erover gesproken, maar hij kent er geen. Hij kent het alleen maar als verzekeringsagent die bij de verzekeringsmaatschappij hoort. Onafhankelijk bestaat niet volgens hem…
    Misschien kan ik me beter richten tot Lelynx.fr of zelf diverse devies aanvragen.

    #196728
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zonder ’n filosofische discussie met uw Franse leraar te willen beginnen, bestaan er nog wel degelijk courtiers d’assurances / courtiers en assurances.
    Blader eens door de Gouden Gids : http://www.pagesjaunes.fr.

    Peter.

    #196725
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dat zou toch fijn zijn. Ik ga eens op zoek, dank je wel!

    #196723
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nu word ik toch nieuwsgierig : is Elke inmiddels geslaagd ?

    Peter.

    #196724
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hihi, nee helaas niet. Maar heb misschien ook niet hard genoeg gezocht. Vond in pages jaunes en verder op t web alleen verzekeringsagenten die gebonden zijn aan een verzekering. maar nu ik nog eens kijk, vind ik wel weer namen die onafhankelijk lijken. Ik moet er eerst weer eens goed voor gaan zitten..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?