van de ticker

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193914
     Anoniem
    Inactief

    « Franse joden verlaten Frankrijk » staat er op de ticker van deze site.
    De politiek in het heilige land is bezig zijn veren op te schudden zodat alles goed zit end aar hoort de nodige zin en onzin bij van mensen die journalistiek bezig willen zijn.
    Al jaren wordt er geroepen dat Franse joden Frankrijk verlaten, en al jaren geschreeuwd “kom terug” alsof ze net vanuit de heilige stad naar Parijs zijn gevlogen en terug moeten keren.
    Een mooi maar geheel uit zijn verband getrokken artikel van een amerikaans sabath gebeuren wordt klakkeloos over genomen en als waar gezien; alle joden verlaten Frankrijk.
    Al eerder heb ik melding gedaan van misinformatie gericht op het bericht dat Frankrijk gevaarlijk is.
    Na een simpele rekensom blijkt dat in Nederland meer antisemitisch geweld tegen ons wordt gevoerd dan in Frankrijk, maar ja, Nederland is heilig voor de joden, en Frankrijk wordt nog altijd als de boze Arabierenvriend gezien.
    Het komt van twee kanten, eerlijk is eerlijk.
    Toen ik een keer zei dat ik net terug was uit TA liep de verkoper in de winkel weg en wilde me niet meer helpen.
    Een kok in een restaurant die me altijd op de schouders klopte en begroette, ontweek me nadat zijn baas had gezegd dat ik juif was.
    Maanden na de aanslag in Toulouse schreeuwt de politieke kandidaat “joden, kom terug” en de echo schalt nog door.
    Ik zie het als een broodje kebabverhaal, Lehitraot.

    #193916
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @Cees,

    Vreemde mensen wonen er bij jou in het dorp:
    http://www.nu.nl/opmerkelijk/3378378/passagier-doet-zich-als-piloot.html

    #193915
     Anoniem
    Inactief

    Alcohol, à consommer avec modération schrijft de ticker.
    De rest van het bericht kunt U zelf lezen of heeft U misschien al gelezen.

    Ps : geld niet voor kleine bergdorpjes 😉

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?