Uw vakantiehuis ruilen voor familiebezoek

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #189560
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bent u eigenaar van een vakantiewoning of gite in Frankrijk dan is de website Tweedewoningruil misschien iets voor U. Zo kunt u als eigenaar van een gite goedkoop op familiebezoek naar Nederland of België of gewoon eens ergens anders heen op vakantie.
    Dit is een website met een ruilbestand van mensen uit Nederland en België die een tweede woning hebben en die bereid zijn om hun vakantiehuis te ruilen voor een vakantie in uw vakantiehuis.

    Huizenruil is voor vele mensen al bekend, echter tweedewoningruil richt zich enkel op mensen met een tweede huis. Dat biedt voordelen, zo kunt u de periode wanneer men ruilt vrij afspreken en de mensen waarmee u ruilt weten wat uw bezit waard is.

    Deze website is een goede aanvulling voor de steeds grotere groep mensen die in het bezit zijn van een tweede woning.

    #189561
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Deze website is een goede aanvulling voor de steeds grotere groep mensen die in het bezit zijn van een tweede woning.

    ’t Is dat u ’t zegt. Maar uw toevoegende waarde ontgaat me volledig.

    Leg me uit wat ’t verschil is tussen verhuur van ’n huisje, tussen ’t ruilen van ’n eerste huisje, tussen ’t ruilen van ’n tweede huisje ?
    Die tweede auto en derde vrouw begreep ik al, dankzij Youp van ’t Hek.

    Peter.

    P.S. Of : “Waarop slaat ’tweede’ in ’tweedewoningruil.nl’ ?” Met die url’s van tegenwoordig wordt alles steeds dubbelzinniger.
    P.P.S. Was die url al dubbelzinnig, ’t kan nog erger : “Het Tweede woningruilconcept voor een goedkope vakantie.”, zo lees ik op die url. Er was kennelijk al ’n eerste woningruilconcept (3 x woordwaarde).

    #189562
     Noë
    Sleutelbeheerder

    GDeBruyn is eiganaar van de site http://www.tweedewoningruil.nl hij maakt gewoon promotie voor zijn site.
    Ook wel reclame genoemd 😉

    #189563
     Noë
    Sleutelbeheerder

    …. ik noem dat SPAM 🙂

    #189564
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Inderdaad, en dan slechte spam bovendien (als dat al geen tautologie is). Maar we zijn wèl wijzer geworden : er bestaan kennelijk verschillende woningruilconcepten.

    🙂

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?