Toch nog even, logica van het forum

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #194915
     Anoniem
    Inactief

    Op het gevaar af bestraffend toegesproken te worden door degenen het allang weten, een vraag over de logica van het forum.
    Ik wil graag de meest recente reacties op (ook oudere)topics bekijken. Mijn probleem blijft dat die reacties niet per definitie bovenaan de lijst staan bij ‘Toon nieuwe onderwerpen sinds uw laatste bezoek’. Dat betekent dat ik langs alle recente reacties moet scrollen en strak op de datum letten om te kijken of er inmiddels weer gereageerd is.
    Moet ik daar mee leven of weet iemand ’n handige oplossing?

    Dank alvast.

    Aart

    #194916
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Of het een handige oplossing is, weet ik niet. Maar als je na alles van ’toon nieuwe berichten’ heb doorgescrold, klik je op de knop ‘Forum Home’ rechtsboven. Daar ga je naar beneden en klik je op ‘markeer alles als gelezen’. Als je dan regelmatig op ’toon nieuwe onderwerpen’ klikt, wordt de lijst niet te lang. Je krijgt dan nog maar iets van 2 dagen. Vreemd genoeg niet op volgorde van datum, maar vrij willekeurig.
    Hetzelfde effect bereik je door met een andere pc in te loggen. Als ik met de Ipad ongelezen berichten aanklik, zijn die verdwenen als ik weer met mijn notebook op bezoek kom.
    Echt handig is het dus niet, maar wel te doen.

    Frans

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?