Tijdschriftabonnement via Internet

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door Noë.

• Auteur
     Noë
    Sleutelbeheerder

Bonjour,

Sinds jaar en dag ben ik geabonneerd op het FR tijdschrift Maison et Travaux uitgegeven door de Lagardère groep.
    Wederom kreeg ik dit jaar een vriendelijke brief met de aanbieding mijn abonnement te verlengen voor de superspeciale trouwe klanten prijs van 25 euro voor 8 nummers (1 jaar) of 48 euro voor 16 nummers (2 jaar). Gewoon de bon invullen en terugsturen in de speciale envelop.

Echter, als men naar de website Je m’abonne van de Lagardère groep gaat kan men aldaar zich direct online abonneren. En wel voor 38 euro voor 16 nummers (2 jaar) of 24 euro voor 8 nummers (1 jaar). Dat 2-jaars abonnement is online dus 10 euro goedkoper dan in de aanbiedingsbrief. Dit is blijkbaar de manier waarop dit bedrijf haar vaste klanten “beloont”. Overigens verliep dit bij mijn vorige verlenging in 2011 op dezelfde manier.

Voor iedereen die een abonnement heeft op een tijdschrift van de Lagardère groep is het wellicht aardig om, als u weer zo’n “aantrekkelijke” verlengings-aanbieding ontvangt, ook even op de website naar de online prijsstelling te kijken.

Wat mij persoonlijk betreft niet eens hoofdzakelijk om het te besparen geldbedrag, maar om de stuitende wijze van marketing en klantbehandeling die hier bedreven wordt.

Salutations, Jos

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?