Tijdelijk even naar Nederland.

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #198536
     Noë
    Sleutelbeheerder

    <wegens ziek familielid wil ik even voor een korte periode naar nl. Wil daar anderen niet tot last, en liefst onafhankelijk kunnen Zijn. Zoek anderen die zoiets ook gedurende periodes van minder dan een maand willen. En in dat verband samen een klein flatje oid. zouden willen huren. Of een (betere) suggestie hebben om zoiets te realiseren.>

    #198538
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste ppa,

    Als het je doel is een flatje te huren dan kan ik je niet helpen. Wel heb ik een andere suggestie die ik je via een privé bericht toestuur.

    Jan Joost

    #198537
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ?Pied à terre in Nederland

    Even terug naar Nederland, soms een wens of noodzaak. Wie er geen pied à terre meer heeft en toch van privacy geen afscheid willen nemen, voelt er wellicht voor samen zo’n soort gite te realiseren. Uiteraard ingekaderd binnen goede gezamenlijke afspraken. Bestaat zoiets al?

    Spreekt u dit aan? Of neemt u al deel aan zoiets? Neem dan contact op met Ppa via het Forum of stuur een e-mail naar info@infofrankrijk.com

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?