Rijexamen door een particulier laten afnemen?

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #192483
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Les examens du code de la route bientôt privatisés :
    A la recherche d’une solution pour diminuer le coût des examens et réduire les délais d’attente, le gouvernement a dévoilé vendredi 13 Juin 2014 une série de mesures pour réformer le permis de conduire.
    Prochainement, les inspecteurs pourront être remplacés par des volontaires, notamment des retraités de la police et de la gendarmerie.

    gevonden op: http://www.reviser-mon-code.fr/?gclid=CLSNhvurg8gCFQ5sGwod40MD-g

    Netzo als de Contrôle technique al sinds jaren niet meer alleen door Les Mines afgenomen wordt, sinds een jaar nu een verdere privatisering van het wegenverkeersgedoe! Maar wat is ervan in de praktijk terecht gekomen? Heeft iemand ervaring?

    Om het duidelijk te zeggen: Ik heb geen nieuw tentamen nodig, ik heb sinds meer dan 60 jaar een rijbewijs.

    #192484
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Geen idee, Christian. Straks ga ik op voor m’n Franse vaarbewijs. Cursussen die worden gegeven door autorijschoolhouders.
    Als je om je heen vraagt voor ’n goed adres, word je gecorrigeerd : “je vraagt niet bij wie je je vaarbewijs hebt gehaald, je vraagt bij wie je je vaarbewijs hebt gekocht.”

    Off topic ? Sorry.

    Peter.

    P.S. In Het Noorden bemoeide die Algemeene Nederlandsche Wielrijders Bond zich toch ook met van alles en nog wat ? En tot op heden vindt deze bond dat ze overal ’n mening over mogen hebben.

    #192485
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Peter,
    wat mij betreft mogen zij zich bemoeien met alles wat met Wielrijden te maken heeft. Hihi.

    #192486
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dixit.

    Peter.

    #192487
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Christian ,
    Je mag mij mij op herexamen.
    Net als 60 jaar geleden: lukt het je om de auto met een arm aan te slingeren, dan ben je bij mij geslaagd. De Citroen GSA had nog zo’n mogelijkheid, neem je die dan ook mee?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?