pre-paid card met lang geldig beltegoed

Dit onderwerp bevat 13 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #186766
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gebruik met tevredenheid reeds 3 jaar de simkaart van Leclerc. Beltegoed 1 jaar geldig. Ook buiten LDF goede verbinding.
    Theo

    #186777
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gebruik met tevredenheid reeds 3 jaar de simkaart van Leclerc. Beltegoed 1 jaar geldig. Ook buiten LDF goede verbinding.
    Theo

    #186778
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Theo,

    Klinkt goed. Welk netwerk gebruikt Leclerc? (niet elke netwerk heeft bij ons dekking).

    Wim3

    #186770
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Alhier, dept 30, bereik via SFR, tijdens verblijf in NL via Vodafone.
    Theo

    #186767
     Anoniem
    Inactief

    B & You, https://www.b-and-you.fr/
    Carteprépayée, eenmalige aanschaf 4,99 daarna 1 keer opladen voor 10€.
    Verplicht 1 keer per jaar bellen, onbeperkt geldig.

    #186771
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb 4 maal geprobeerd om een prepaid kaart bij B & Y te bestellen.
    Iedere keer eindigt de bestelling met “commande annulé”

    #186772
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ook bij mij de eerste 2x “commande annulé” vanwege “votre Carte Bancaire n’a pas pu être débitée”. Met een andere (Franse) kaart lukte het meteen.

    Vervolgens vroeg ik me af met welk telefoonnummer een en ander werkt. Ik ben van plan een ouder Nederlands telefoontje mee te nemen en dat tijdens mijn verblijf in LDF te gebruiken in onvoorziene omstandigheden.

    Jan Joost

    #186773
     Anoniem
    Inactief

    Je kan ook naar een B&You winkel gaan voor een carte prépayée. Als je creditcart niet geaccepteerd wordt heeft dit vaak te maken met een electonische digitale handtekening.

    Je kunt kiezen of je houd je eigen nummer of je kiest voor een nieuw nummer. Ik heb zelf gekozen voor een nieuw nummer, geeft minder complicaties denk ik. Ben erg tevreden want ik gebruik het alleen voor noodgevallen en ik zit nu niet aan een duur abbo vast.

    #186768
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Inmiddels vanmiddag 2 berichten van B&YOU ontvangen

    #186769
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Er ging iets fout met mijn posting. Is er geen correctie mogelijkheid meer??? Kan ‘m niet vinden.

    Inmiddels vanmiddag 2 berichten van B&YOU ontvangen
    [*]het kaartje is verzonden
    [*]het nummer is ******, ik had aangegeven dat ik geen nummer meenam, daarmee is mijn eerdere vraag beantwoord
    Loopt nu allemaal snel en heel correct.

    Jan Joost

    P.S. En nu staat het edit tekentje er, was zojuist niet het geval 😕

    #186779
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mijn adres in Frankrijk (een wntersportstation waar de straten geen namen hebben) gaf een probleem. Daarna met het adres van een Fransman nogmaals geprobeerd, weer niet gelukt.
    Want betreft de tip om een kaart in de B&You winkel te kopen: volgens mij is er geen B&You winkel en de winkels van Bouygue verkopen (nog) geen B&Yo

    #186774
     Anoniem
    Inactief

    Bij mij was het voldoende om mijn naam en de naam van het gehucht in te vullen, ik heb ook geen straatnaam of nummer.

    Ik zou toch even naar Bouygues Telecom gaan en vragen, tenslotte is B&You een onderdeel van hun.

    #186775
     Noë
    Sleutelbeheerder

    B&You, goed concept, maar verder blijkt het toch maar een low-budgetrommeltje te zijn. Mijn eerste ervaringen ermee zijn alvast niet goed.

    Heb twee weken geleden een nieuwe kaart aangevraagd met overdracht van m’n oud nummer. Nu ging ik de nieuwe kaart binnen de paar dagen krijgen, wel, dat is dus nooit gebeurd. Even over geklaagd, en hoppa, ze annuleren doodleuk de bestelling. ‘Maar u kan altijd een nieuwe bestelling plaatsen’. Dit vervolgens gedaan, en die werd een paar uur later geweigerd omdat ze een controle hadden gedaan op frauduleuze gegevens, en er was iets niet pluis! Tja, het lachen vergaat je zo wel.

    Ondertussen is m’n oude kaart einde levensduur, dus dat nummer ben ik kwijt. Nu ja, niet dat ik er zo aan gehecht was, maar had B&You correct gewerkt had dat niet gehoeven.

    Om maar te zeggen: het is goedkoop, maar de service lijkt er ook naar. Anderzijds is er natuurlijk geen andere op de markt die je onbeperkte levensduur van de kaart biedt, dus tja.

    #186776
     Anoniem
    Inactief

    Volgens mij maakt het niet uit bij welke aanbieder je zit, je hebt mazzel of je hebt het niet.
    Als je nergens last van hebt meld je dat niet op een forum.
    Ik gebruik het nu sinds Okt 2012 en ben erg tevreden.
    Goedkoper kan het niet, investering is 4,99 + 10 € voor het eerste beltegoed, dan elk jaar 1 oproep van b.v 0,20 € , dat betekent dus theoretisch 50 jaar de beschikking over een mobiele lijn, nou dat vind ik niet zo gek.
    En anders een abbo voor 120€ per jaar en ook geen garantie voor probleemloos functioneren.
    Dan maar zo’n low-budgetrommeltje.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?