Pleegde Macron verraad aan Hollande.?

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #196056
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vandaag in dagblad Trouw een column van Sylvain Epimenco waarin hij Macron van verraad beticht jegens Hollande: T-LINK

    Dat lijkt mij niet juist. Macron maakte deel uit van de regering Hollande, zag dat het niet goed kwam en koos voor een andere weg: ‘En Marche’. Dit alles met open vizier. Naar mijn smaak heb je het volste recht om tot het inzicht te komen dat de partij waarin je werkt toch niet de juiste kers vaart en voor een andere richting te kiezen: een democratisch grondrecht vind ik en met mij blijkbaar heel veel Franse kiezers.

    #196057
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Het grappige is dat Hollande Macron zelf van verraad had beschuldigd maar dat inderdaad op 8 mei live op TV weersprak. Kennelijk vind hij het achteraf geen goed verhaal en politici herschrijven dan gewoon de geschiedenis.

    Hoe het precies zit zullen we vermoedelijk nooit weten, maar als je bent aangenomen als adviseur en je adviezen worden genegeerd, dan trek je je conclusie. Als je dan vervolgens als minister van economie je economische plannen niet kunt uitvoeren is de maat vol.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?