Petitie Ryanair Brive-Maastricht

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #195255
     Noë
    Sleutelbeheerder

    In tegenstelling tot eerdere berichten komt er mogelijk géén verbinding Maastricht- Brive. Dit is natuurlijk een domper voor de vele Nederlanders en Belgen in de Lot, Dordogne en Correze.

    Graag zo veel mogelijk reageren met al uw vrienden en bekenden uit de regio op de facebookpagina van Aeroport Brive, mogelijk kan er een alternatief komen in de vorm van Eindhoven- Brive.

    Inmiddels heb ik een petitiepagina geopend waar u een petitie kunt tekenen.

    Zeg het voort en teken allen, dit is zeer belangrijk. Ik houd jullie op de hoogte van het verloop.

    Met vriendelijke groet
    Paul Subelack

    #195257
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wie wil er nou naar Maastricht? Nog één of twee uur verder naar de bewoonde wereld….

    Steven

    #195258
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Begrijp niet voor wie dit zo belangrijk zou kunnen zijn dat ineens een ieder daarmee zou moeten worden lastig gevallen..
    als je problemen met de afstand hebt dan gewoon wat dichterbij NL gaan wonen lijkt mij in dit geval een verstandige keuze.

    #195256
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Het is toch veel leuker om, als je toch een keer naar Nederland moet, gezellig de eigen auto te nemen en er rustig de tijd voor te nemen. Zie je nog eens wat van het mooie land als je de péage vermijdt en kun je halverwege de reis bij een door Fransen uitgebate chambre d’hôte verblijven. Daar wordt bovendien nog goed gekookt.

    Wim

    #195259
     Noë
    Sleutelbeheerder

    En als je dan toch wilt dat de vliegmaatschappij overtuigd wordt van het nut van de verbinding, meldt je dan massaal bij hen met de nodige boekingen. Want dat is hun enige drijfveer, markt. Logisch lijkt me.

    #195260
     Noë
    Sleutelbeheerder

    De vraag van Paul is wie een petitie wil tekenen.
    Ik kan zo een aantal redenen opnoemen waarom men vanuit Maastricht wil vliegen.
    a. het is goedkoper dan met de auto.
    b. bezoekende familie heeft geen auto
    c. gehandicapten kunnen vaak niet zo’n eind rijden
    d. er wonen heel veel leuke en aardige mensen in Zuid-Nederland

    Kortom, wie wil een petitie tekenen?
    mvg/peter

    #195261
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ergo, is het niet voor je zelf, teken dan om een ander een plezier te doen.
    Op dit moment 83 handtekeningen.

    #195262
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Als je deze petitie tekent draai je mogelijk een andere (toekomstige)luchtverbinding de nek om. Kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.
    Ben het helemaal met Wim eens …………….. de reis ergens naar toe is zelfs nog belangrijker dan het bereiken van de bestemming.

    En trouwens …………… ik persoonlijk geloof niet zo in petities

    en PS in Zuid NL wonen beslist niet zo veel aardige mensen (en ik kan het weten …. ik woon er zelf)

    #195263
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik ga voor Rotterdam Airport en/of Eindhoven Airport. Prachtig in het midden voor de Galloflamandes en Gallobataves.

    Dat reizen is natuurlijk wel leuk als je pensionado bent maar indien nog werkgebonden kost het allemaal een beetje veel tijd.

    Steven

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?