overschrijven op iban nummer

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #204968
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Goedemorgen,
    Ik heb een rekening bij Credit Agricole in Aix en Othe.
    Het overmaken van geld op een IBAN rekening, waar ik nog niet eerder op heb overgemaakt ging in het verleden al niet soepel, er werd eerst een sms verzonden naar mijn franse mobiel en vervolgens kon ik het IBAN nummer van begunstigde invullen en dan na twee dagen wachttijd kon ik pas mijn overboeking doen.
    Nu hebben ze de procedure weer veranderd en nu is het helemaal een probleem.
    Ze willen eerst dat ik naar de bank kom voor verificatie of dat ik een telefoontje van ze afwacht.
    Daarna zijn er nog drie dagen wachttijd.
    Dit werkt niet, en ik ben bovendien afhankelijk van de openingstijden van de bank.
    Dit protocol is niet overeenkomstig de Europese SEPA richtlijnen, waarbij banken moeten garanderen binnen een dag over te maken
    Ik stuurde een mail naar CEC in Duitsland, en naar de Nederlandse Bank ( speciale website iban discriminatie)
    Beiden hebben gereageerd en CEC heeft het voortouw genomen en is in contact getreden met de bank en het kwaliteitscentrum van de bank in Dyon.
    Na diverse briefwisselingen wordt CA opgedragen om voor mij met een acceptabele oplossing te komen.
    Krijg ik die niet binnen 3 weken dan verzoekt CEC weer contact met hen op te nemen.
    Zeer adequate en snelle behandeling door CEC.

    Heeft één van jullie eenzelfde ervaring met CA of een andere bank?
    Groet Harry Zwolle

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?