Oude Nederlandse caravan afvoeren

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #191589
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben hier (Cher) een oude Nederlandse caravan staan, ooit gebruikt tijdens de bouw van ons huis. Deze heeft inmiddels zijn beste en langste tijd gehad. Kan niet meer de weg op. Heeft iemand een suggestie om hier op een nette manier vanaf te komen?

    #191590
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Aanbieden via ’n briefje aan ’t bord bij bedrijven als Esp. Emeraude, of via LeBonCoin. “Pour pièces.”
    Of via via.

    De caravan zal verrot zijn, als ’t chassis nog goed is valt daar misschien nog ’n stevige aanhangwagen van te bricoleren.

    Als u in de Cher niet te ver bij mij vandaan zit, valt ’t transport wellicht te regelen maar dat moet ik De Baas vragen.

    Peter.

    #191591
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Een niet zo nette manier, die ik zou kiezen:
    – Het interieur demonteren
    – De opbouw in elkaar slaan
    – alles op het onderstel (chassis) laden en naar de déchetterie brengen *)
    – van het onderstel een aanhangwagen (laten) maken, of deze hiervoor aanbieden.

    *) -> alternatief alles op mijn andere aanhangwagen laden

    #191592
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mijn idee, Christian, mijn idee :-))

    Peter.

    #191593
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour Wim,

    Nu Jeremy Clarkson is ontslagen bij Top Gear heeft hij wellicht wat tijd over om op zijn eigen onnavolgbare wijze uw caravan af te voeren 🙂

    Salutations, Jos

    #191594
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bedankt voor alle reacties en het meedenken, maar….de kleinkinderen protesteren tegen de opruimwoede van opa: “wij konden er altijd zo fijn in spelen”. Hij blijft voorlopig dus maar lekker staan tot het echt niet meer kan.

    Met groet,

    Wim

    #191595
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mr Petrus, Petrus, wij hebben ook een oude caravan waarmee we niet de weg op kunnen. Uitgevoerd en niet meer ingevoerd. We willen ook op een nette manier van hem af. Compleet met inboedel! Hij staat in een winterstalling in Vézac, onder Sarlat, Dordogne. U schrijft dat u misschien transport kunt regelen. Ik ben helemaal nieuw op deze site… Heeft u of iemand een tip mbt vervoer? Auto ambulance, oid? Hartelijke groet, Tim en Josien

    #191596
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Welkom op dit forum, Tim & Josien.

    Wat betreft m’n aanbod voor ’t transport van die caravan : Wim M. zat in de Cher, dat is hier in de buurt, maar Vézac is ruim driehonderd kilometer bij mij vandaan. Om nu De Baas te vragen me die dépanneuse te lenen voor uw transport, lijkt me verre van redelijk. Bovendien is ’t mij te ver, dat ding rijdt maar 87 km/h bovendien want ‘geknepen’.

    Ik raad u hetzelfde aan als ik Wim aanried : plaats ’n annonce, “gratis af te halen” en zo. Ik denk dat u snel van die caravan af bent.

    Peter.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?