Dit onderwerp bevat 10 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187096
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Geen idee of dit al eerder is gepost hier, maar ik heb het Engelstalige helpdesknummer van Orange gevonden:

    0033(0)969363900

    Ik heb <edit>Orange</edit> ze gebeld om te vragen of er met SEPA iets gaat veranderen voor automatische afschrijvingen en ze hebben mij verzekerd dat tegen het einde van het jaar je een “prélèvement” ook gewoon van een Nederlandse bankrekening kunt laten afschrijven!

    😎

    Ik zeg “lang leve de EU” (op dit punt dan).

    Als iemand mij ervan wil overtuigen dat een Franse bankrekening toch best handig is… bespaar je de moeite 😉

    #187097
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Nuttige info. Je had je het zoeken kunnen besparen. Het Engelstalige helpdesknummer en andere info over Orange/France Télécom is hier te vinden.

    Lieve mensen, de website beschikt over een zoekmachine …..

    Wim

    #187098
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik had gezocht via de site Search maar op die manier niet gevonden.
    Kennelijk de verkeerde zoekterm.

    #187099
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zodra er een leverancier aan de deur staat die uitsluitend cheques accepteert merk je het vanzelf… 😛

    #187100
     Noë
    Sleutelbeheerder

    *zucht*

    #187101
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Als anderen het maar handig vinden. Hoef jij echt niet hoor Timo.

    #187102
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nee dat weet ik Jaap.
    Maar steeds als ik iets over een NL/EU bankrekening zeg springen er 5 mensen bovenop om me hetzelfde te vertellen.
    Ik had gehoopt dat die ene zin zou helpen.. maar helaas.
    Anyway, ik ben blij met SEPA, daar ging het om.. 🙂

    #187103
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Op zich werkt SEPA prima, maar niet voor betalingen/ontvangsten van kleine leveranciers. Zelfs sommige verzekeraars vergoeden declaraties door het opsturen van een cheque, idem voor terugbetalen van onterechte incasso’s, zelfs door grote bedrijven. Overboeken naar een rekening is veelal onbekend, laat staan overboeken naar een ‘enge’ buitenlandse rekening.

    Maar je hoeft van mij geen Franse rekening te nemen hoor, al die verhalen van mensen die een leverancier niet kunnen betalen of niks kunnen met een Franse cheque berusten op toeval.

    #187104
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Herstel.

    Jammer dat er geen filter functionaliteit op dit forum zit.

    Zoiets lijkt me wel wat:

    If Reply.Poster.Equals(“Jako”) OR Reply.Subject.Contains(“Cheque”) OR Reply.Message.Contains(“Cheque”) Then Reply.Hide = True

    #187105
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Het nut van je originele posting was al nihil Timo, nu is het helemaal niks meer.

    #187106
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Are you sure you want to hide:

    Quote:
    Quote uit jako op 19/09/2013 17:55
    Het nut van je originele posting was al nihil Timo, nu is het helemaal niks meer.

    [YES] 😛

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?