Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door .
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door Noë.
Ik heb een internetabonnement bij SFR, haut debit over ADSL. Het abonnement gebruik ik van 1 april tot 1 oktober.
Ik had gehoord dat het abonnement kon worden opgeschort voor residences secondaires na de vakantieperiode.
SFR meldt dat dit niet mogelijk is.
Heeft iemand ervaring of het opschorten (suspendre) van een internetabonnemt wel mogelijk is bij SFR of andere operators?
Alvast bedankt,
Ries
Goed dat je dit punt aanreikt.
Dit zelfde probleem had ik namelijk ook verleden jaar voorgelegd bij het dichts bij zijnde SFR bureau in Montargis 45220.
Vervolgens hierover te hebben gesproken, werd me verzekerd dat opschorten heel eenvoudig was.
En wat ze graag even voor me wilde doen.
Ik ben daar niet verder op in gegaan, daar ik toen de consequenties daarvan in het frans niet direct kon overzien en ik bovendien de volgende dag voor onbepaalde tijd naar Nederland moest.
Meer informatie en emails hieromtrent kan ik je geven.
Mail me anders: frank@factual.nl of bel me: 010 2860680. Ik ben nu nog in Nederland.
Frank E.
Frank en Ries,
hierover werd toch in het oude forum uitgebreid gediscussieerd.
Uitspraak was toen:
Het is mogelijk, maar erg ingewikkeld en daarom in de praktijk onmogelijk. En medewerker van France Telecom, Thomas Vergouwen, legde toen uit dat het stopzetten een fysieke ingreep in de centrale nodig zou maken.
Is er sindsdien (2010) iets verbeterd?
Bedankt Frank voor je antwoord. Ik zal per email contact opnemen en je de reactie laten zien van SFR.
Ik kon mij herinneren uit oude forum reacties dat opschorten mogelijk was. Daarom heb ik het ook aangevraagd.
Ik kan mij voorstellen dat opschorten van ADSL lastiger is omdat SFR daar afhankelijk is van France Telecom. Maar dan kan men nog wel het internetabonnement opschorten.
Op de website van SFR is het wel erg moeilijk te vinden.
Ik heb nog gevraagd of men een Engels sprekende servicemedewerker heeft, maar dat bleek niet zo te zijn (zoals bijna overal in Frankrijk.
Gr. Ries
Hallo Ries en anderen,
Opschorten is bij Orange wel mogelijk.
Een Engels sprekende medewerker kun je bereiken op tel. nr. 09 69 36 39 00
Het duurt wel even voor je aan de beurt bent.
René
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.