Nieuw op dit forum: MN 42

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193805
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour, na al meerdere jaren regelmatig dit forum gelezen te hebben heb ik me zojuist ingeschreven.
    Ik wil graag wat meningen horen of zelfs tips krijgen ivm een akkefietje rondom mijn nieuwe dakpannen. Daarover meer in een apart onderwerp in de bouw- en klushoek.

    Eerst maar eens even uitleggen wie MN 42 zijn.
    Wij (mijn vrouw, onze hond en ik) zijn dik twee jaar geleden naar departement 42 verhuisd. 7 jaar geleden hebben we tussen Roanne en Thiers een oud pand gevonden, rustig gelegen, veel natuur om ons heen. 5 jaar hebben we op- en neer gereden, onze tijd zo veel mogelijk doorgebracht met klussen, weer toegankelijk maken van het terrein, achterstand qua onderhoud proberen in te halen.
    Na die 5 jaar hebben we de knoop doorgehakt en NL achter ons gelaten: huis verkocht, banen opgezegd, een nieuwe start.
    Nu al weer een aardige tijd hier wonend kunnen we wel zeggen behoorlijk ingeburgerd te zijn en de vrijheid bevalt ons goed.

    Voila, tot zover deze eerste kennismaking,
    MN 42

    #193806
     Noë
    Sleutelbeheerder

    MN 42,
    welkom op dit forum, en mijn complimenten voor het gebruiken van de juiste rubrieken voor de reacties/vragen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?