Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door .
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door Noë.
Het jaar is voor ons toch met wat ‘verrassingen’ begonnen.
Eerst waait er vorige week een boom om: 4 meter op land, de overige 20 meter ligt in het water. Dat weegt als dieplood, dus pas van de zomer met een bootje langs om het gevaarte in stukken te zagen.
Op kerstdag werd de ADSL verbinding instabiel. De werking van DLM was als techneut best leuk om te zien, maar nu nog maar 2 Mbit over. Gezien kerstmis niet meteen gebeld, maar toen de telefoontjes voor de buurman bij ons uit bleken te komen toch maar even gemeld. De lijntest gaf volgens de dame van France Telecom een ‘probleem bij ons’, we komen maandag, woensdag of donderdag…
De volgende nacht valt de stroom uit: aardlekschakelaar er uit geklapt. Het blijkt de wasdroger te zijn: defect verwarmingselement.
Gisterochtend start m’n computer niet meer op: voeding én systeemboard defect.
Pff… 😛
Een welgemeend ‘gelukkig 2013’ kun je momenteel zeker wel gebruiken. Bij deze.
Bedankt,ik heb inmiddels een fonkelnieuwe notebook aangeschaft en geef mezelf nu een crashcursus Windows 8. Gelukkig kan de installatieprocedure in het Engels en kan achteraf de taal geheel naar Nederlands omgezet worden. Het keyboard blijft Frans natuurlijk…
Ook een nieuw verwarmingselement is al onderweg. Het bleek weer goedkoper om het onderdeel uit Nederland te laten komen, zowel voor de prijs van het onderdeel als de verzendkosten. (http://www.datrepareerikzelfwel.nl/)
Nog niemand van France Telecom gezien of gehoord, dus de al zeer ruime afspraak is niet nagekomen. Wel een mail met enquêteformulier over het klantcontact ontvangen…
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.