Niet meer kunnen inloggen forum

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 8 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #213844
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste mensen,

    Als ik zie hoe weinig de laatste tijd gereageerd is op het forum, vraag ik mij af hoe dat komt.
    Mogelijke verklaring: de inlog-eisen van het forum zijn onderhuids veranderd, waardoor er niet meer ingelogd kan worden.

    Zo kon ik, ondanks een juist wachtwoord niet meer inloggen. Blijkt dat mijn wachtwoord niet voldeed aan de nieuwe eisen.

    Door gebruik te maken van de optie ‘wachtwoord vergeten'(o.i.d) heb ik een nieuw wachtwoord aangemaakt. Daarna kon ik weer inloggen.

    Mogelijk dat dit ook speelt bij anderen.

    #213846
     Noë
    Sleutelbeheerder

    “Het is niet langer mogelijk om u aan te melden als lid van deze website. Voor het stellen van vragen en het actief uitwisselen van kennis en ervaringen verwijzen we naar http://www.nederlanders.fr”
    Deze tekst staat op de voorpagina. Het lijkt er op dat Anton dit forum een zachte of misschien wel een harde dood wil laten sterven.
    Jammer.
    Als het nog kan dan zal ik proberen zo af en toe een nieuw topic beginnen.

    wimb

    #213847
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @Wannox,

    Het zou echt zonde zijn als dit forum zou verdwijnen. Er is zoveel waardevolle informatie uitgewisseld. Als ik kan bijdragen om dit forum levend te houden, dan wil ik dat zeker doen!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?