Loodgieter/Elektricien omgeving Limoges

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door Anoniem.

• Auteur
     Noë
    Sleutelbeheerder

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een loodgieter en een elektricien in de omgeving van Limoges, Eymoutiers.

Engels of Nederlands sprekend kan iemand mij hieraan helpen.

Groeten Stephan

Noë
    Sleutelbeheerder

Stephan

Mail me even persoonlijk en ik geef je een paar prima mensen in de buurt van Eymoutiers. Reclame via het forum is “not done”

Jaap

Wim Bavelaar
    Toeschouwer

Reclame doen we inderdaad niet aan in het forum. Bovendien niet nodig, want de meeste NL klusbedrijven in F staan op deze site, zie deze pagina.

Wim

Noë
    Sleutelbeheerder

Ik ben toch maar zo vrij geweest , Wim, om Stephan via de privémail-functie van dit forum (handige functie overigens) een paar namen en tel.nrs door te geven van personen in de gevraagde buurt, waarvan mij bekend is, dat er tevreden klanten in die buurt van rondlopen.
    Mij lijkt dat een nuttige aanvulling op de Frankrijk brede informatie en via de al genoemde privémail-functie de juiste reclamevermijdende weg. (mond op mond reclame heet dat geloof ik; onmisbaar voor de Franse Bataven))

Wim Bavelaar
    Toeschouwer

Mond op mond doe je als iemand moet worden beademd. Bouche à oreille, zeggen ze in Frankrijk, mond-tot-mondreclame.

Wim, de schoolmeester

Noë
    Sleutelbeheerder

Dank Wim, helemaal gelijk. Ik moet beter op mijn moerstaal letten.

Anoniem
    Inactief

Ik heb Bouche à oreille toegepast maar hij ging toch dood 😉

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?