Limportant cest la rose, crois-moi

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #195190
     bosbess
    Deelnemer

    Ook even proberen of foto’s zonder uploads naar andere sites mogelijk zijn. Deze maakte ik van de zomer:
    q66e2-IMG_2595.jpg

    Het werkt, maar nog niet geheel foutloos. De foto wordt niet verticaal weergegeven en ook niet in een paginapassend formaat.
    Volgens mij is dat eenvoudig aan te passen.

    Frans

    Edit: De tweede keer dat ik keek werd het formaat wél aangepast. Dus dat doet het toch (of al).

    #195191
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ook even proberen of foto’s zonder uploads naar andere sites mogelijk zijn. Deze maakte ik van de zomer:
    q66e2-IMG_2595.jpg

    Het werkt, maar nog niet geheel foutloos. De foto wordt niet verticaal weergegeven en ook niet in een paginapassend formaat.
    Volgens mij is dat eenvoudig aan te passen.

    Frans

    Edit: De tweede keer dat ik keek werd het formaat wél aangepast. Dus dat doet het toch (of al).

    #195192
     Anoniem
    Inactief

    Google Chrome is enige browser die snapt dat het plaatje moet passen in het beeld. Het is zaak geen images te plaatsen die breder zijn dan 756 pixels. Dan loopt de server ook niet vol met veel te zware plaatjes.

    #195193
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dank Wim,
    Ik merk dat de site ook veel sneller laadt dan de oude. Wat de plaatjes betreft zou het handig zijn als je ze bij het uploaden kan ‘croppen’ zoals nu ook kan bij de profielfoto. Bovendien zie je dan hoe je foto wordt weergegeven (verticaal of horizontaal). Dit komt zowel het gemak als het ruimtebeslag ten goede.

    Frans

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?