LCL gestopt met versturen van Bankafschriften.

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 7 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #197056
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste Allemaal,

    Wij hebben al enkele maanden geen bankafschriften van onze rekening bij de LCL (voorheen Credit Lyonais) in Bormes Les Mimosas ontvangen.

    Wij hebben nu helaas totaal geen overzicht meer wat op en wat van de rekening afgaat.
    LCL schijnt nu overgegaan te zijn op internet bankieren maar dat is alleen toegankelijk voor binnen Frankrijk.

    Ik heb al enkele malen de bank daar gebeld maar doen dan enorm ingewikkeld en moeilijk.Het schiet dus niet op.

    Heeft een van jullie hetzelfde ervaren vaN : – het stopzetten van de afschriften, en kan ons advies geven wat te doen ?

    Alvast hartelijk dank!

    Edwin

    #197057
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb geen rekeing bij LCL (wel CA en SG) en kan me slecht voorstellen dat het niet kan via internet buiten Frankrijk.
    In de beschrijving zie ik daar niets over: https://www.lcl.com/fr/decouvrir-lcl/trouver-une-agence/lcl-mobile-internet/lcl-simplifie-l-acces-aux-sites.jsp

    Wellicht even schrijven of mailen,

    Steven

    #197058
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Edwin, wij hebben al 4 jaar een rekening bij LCL, met toegang via internet maar ZONDER internetbankieren. Je kunt dus alles wél prima volgen door in te loggen en/of overzichten te printen, maar verder geen opdrachten invoeren.

    Moet dus ook mogelijk zijn in uw geval lijkt me?

    Succes!

    Salutations,
    Kees

    #197059
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Reuze bedankt voor de tips en inlichtingen, Steven en Kees!

    Het is uiteindelijk allemaal gelukt
    De indentificiant client ging goed per internet maar ik kreeg geen code personel.

    Bij de call centers konden ze niets voor mij doen, via de bank in Bormes les Mimosas hebben we nu een pincode per post ontvangen!

    Vriendelijke groeten

    Edwin

    #197060
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben al jaren een rekening bij LCL. Doen wel alles per internet en werkt prima. Overmaken op Franse zowel als buitenlandse rekeningen is vrij simpel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?