kosteninschatting nieuwe fosse

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 10 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #201691
     Noë
    Sleutelbeheerder

    beste allen,

    ik ben bezig om onze fermette toekomst bestendig te maken, de eerste stap is (buiten de elektra) het vervangen van de fosse septique. buiten de administratieve uitdaging, is het natuurlijk de vraag wat mag het kosten. Heeft iemand ervaring met in welke prijsrange je : het verwijderen van de bestaande fosse,leveren en plaatsten van de nieuwe fosse septique? ( 3 m3) kan inschatten? mogelijk dat de vraag al eerder gesteld is maar link me maar en ik ben al tevreden

    groetjes erick

    #201692
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik was een 9 jaar geleden voor een fosse toutes eaux van 3.000 liter bijna €5.000 kwijt voor levering, plaatsing (in een rotsachtige helling) en aansluiting in huis op wc, badkamer en keukenblok. Er moest weliswaar geen oude beerput worden weggehaald, maar wel zijn er gaten in muren gemaakt om binnen te komen. Bij de controle vorig jaar kreeg ik overal het maximale aantal punten voor. Bij mij is het gedaan door een lokale artisan die een grondwerker heeft ingehuurd voor het graafwerk.

    Frans

    #201693
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben 3 jaar geleden ook geïnformeerd en kwamen toen ook op ongeveer 5000 uit. Kennissen van mij hebben dit jaar een offerte aangevraagd kwamen op 12500 uit. Schijnbaar omdat er een vuilwaterpomp moet worden geïnstalleerd. (het huis ligt onderaan een heuvel en de vloeiweide komt hoger dan het huis te liggen).
    Dat leek mij aan de hoge kant maar dit was de laagste van 2 offertes die ze hebben gekregen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?