Kiek`n wat `t wordt

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door Noë.

• Auteur
     Noë
    Sleutelbeheerder

Als halve Tukker spreekt dit mij zeer aan. Helaas, 500 km rijden is mij te ver. Maar mooi initiatief!

Steven

Noë
    Sleutelbeheerder

Als halve Tukker spreekt dit mij zeer aan. Helaas, 500 km rijden is mij te ver. Maar mooi initiatief!

Steven

Noë
    Sleutelbeheerder

Hier een goorse meerpoet (‘k bin der a 50 joar vot) die ook niet gaat (350km).
    Bij Twentse producten denk ik meer aan balk’nbrie, krent’nwegge, Choba en Grolsch.
    Helaas, misschien volgend jaar.
    wimb

Noë
    Sleutelbeheerder

Komt der bie zok zeg`n,

@Wimb,

en dan niet te vergeten:
    Boerenjongens, Boerenmeisjes, Kruidenbitter, Metworst en kruidkoek ook van Twentse grond wijn en asperges.

Met name de wijn doet het erg goed. Zo is er een grote wijngaard in Bentelo, maar ook in Hengevelde en Almelo zijn wijngaarden.

Proost, uut Twente
    14836932.jpg

Noë
    Sleutelbeheerder

Wat leuk, waar koop je die wijn?

mvg/peter.

Noë
    Sleutelbeheerder

Hallo Peter,

Dank voor uw belangstelling in Twentewijn.
    Hier vindt u website over wijn uit Twente http://www.twentewijn.nl/15/twentewijnen/15.html

In Frankrijk niet te koop, denk ik, maar natuurlijk wél in Twente.

Met vriendelijke groet
    Paul

Noë
    Sleutelbeheerder

Bedankt Paul,

De site ziet er erg leuk uit.
    Mijn huis in NL is er niet ver vandaan.
    Ik ga er zeker eens langs.
    Ik neem voor Franse vrienden altijd wat Nederlandse wijn mee, meestal uit Limburg.
    Men staat altijd versteld van de goede kwaliteit en je hebt weer iets om over te praten.
    Uiteraard stijgen we als natie in de achting, want wie goede wijn produceert telt mee.

Groeten/Peter.

Noë
    Sleutelbeheerder

Hallo Peter,

Ben ik erg onbescheiden als ik vraag waar uw huis in NL staat?

Inderdaad, ook met wijn uit Twente is het altijd raak§

Vrienden van ons uit het westen van NL waren nog nooit in Twente geweest (hoe bestaat het?). Als zij bij ons in FR op bezoek komen nemen ze altijd iets lekkers mee en NL bladen zoals Allerhande e.d.
    Nu hadden wij bij gelegenheid enkele streekbladen over Twente meegenomen en die aan onze vrienden gegeven. Met als gevolg, dat ze de volgende herfstvakantie in Twente hadden doorgebracht, en in hun enthousiasme ook de daarop volgende lentevakantie. Dus blijkt maar weer eens;”adverteren doet verkopen”

Met vriendelijke groet
    Paul

Noë
    Sleutelbeheerder

Hallo Paul,

Mijn huis staat in Vierhouten.
    Soort van hutje op de hei dus.

Groeten/Peter.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?