Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door Noë.
-
AuteurBerichten
-
21 augustus 2013 om 20:44 #194432NoëSleutelbeheerder
Als halve Tukker spreekt dit mij zeer aan. Helaas, 500 km rijden is mij te ver. Maar mooi initiatief!
Steven
21 augustus 2013 om 20:57 #194433NoëSleutelbeheerderAls halve Tukker spreekt dit mij zeer aan. Helaas, 500 km rijden is mij te ver. Maar mooi initiatief!
Steven
21 augustus 2013 om 21:56 #194434NoëSleutelbeheerderHier een goorse meerpoet (‘k bin der a 50 joar vot) die ook niet gaat (350km).
Bij Twentse producten denk ik meer aan balk’nbrie, krent’nwegge, Choba en Grolsch.
Helaas, misschien volgend jaar.
wimb22 augustus 2013 om 09:45 #194440NoëSleutelbeheerderKomt der bie zok zeg`n,
@Wimb,
en dan niet te vergeten:
Boerenjongens, Boerenmeisjes, Kruidenbitter, Metworst en kruidkoek ook van Twentse grond wijn en asperges.Met name de wijn doet het erg goed. Zo is er een grote wijngaard in Bentelo, maar ook in Hengevelde en Almelo zijn wijngaarden.
Proost, uut Twente
22 augustus 2013 om 10:35 #194436NoëSleutelbeheerderWat leuk, waar koop je die wijn?
mvg/peter.
22 augustus 2013 om 14:21 #194437NoëSleutelbeheerderHallo Peter,
Dank voor uw belangstelling in Twentewijn.
Hier vindt u website over wijn uit Twente http://www.twentewijn.nl/15/twentewijnen/15.htmlIn Frankrijk niet te koop, denk ik, maar natuurlijk wél in Twente.
Met vriendelijke groet
Paul22 augustus 2013 om 14:41 #194438NoëSleutelbeheerderBedankt Paul,
De site ziet er erg leuk uit.
Mijn huis in NL is er niet ver vandaan.
Ik ga er zeker eens langs.
Ik neem voor Franse vrienden altijd wat Nederlandse wijn mee, meestal uit Limburg.
Men staat altijd versteld van de goede kwaliteit en je hebt weer iets om over te praten.
Uiteraard stijgen we als natie in de achting, want wie goede wijn produceert telt mee.Groeten/Peter.
22 augustus 2013 om 17:10 #194439NoëSleutelbeheerderHallo Peter,
Ben ik erg onbescheiden als ik vraag waar uw huis in NL staat?
Inderdaad, ook met wijn uit Twente is het altijd raak§
Vrienden van ons uit het westen van NL waren nog nooit in Twente geweest (hoe bestaat het?). Als zij bij ons in FR op bezoek komen nemen ze altijd iets lekkers mee en NL bladen zoals Allerhande e.d.
Nu hadden wij bij gelegenheid enkele streekbladen over Twente meegenomen en die aan onze vrienden gegeven. Met als gevolg, dat ze de volgende herfstvakantie in Twente hadden doorgebracht, en in hun enthousiasme ook de daarop volgende lentevakantie. Dus blijkt maar weer eens;”adverteren doet verkopen”Met vriendelijke groet
Paul22 augustus 2013 om 18:15 #194435NoëSleutelbeheerderHallo Paul,
Mijn huis staat in Vierhouten.
Soort van hutje op de hei dus.Groeten/Peter.
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.